Ännu en lång dag till ända!

2/9     21:10

Hallå Goingar!<3
Hur mår ni?
Jag mår bra men är riktigt trött idag, varit en seg dag med lektioner från kvart över 8 till halv 9.. Puh!

Något jag saknar med Sverige är toaletterna! Hallå varför har man så mycket VATTEN i toaletterna?
Känns ju som att man ska doppa handen när man ska torka sig.
Sorry för informationen, men det är dagens ilandsproblem ;)  (Om man nu kan kalla det så här ilandsproblem :P )

Detta året har börjat väldigt nyttigt får jag lova!! ;) Pizza, pommes x2 och hamburgare! oowlala!

Imorgon blir det först och främst sovmorgon, hela 45 min;)
Sen förhoppningsvis en tripp till NY-city! Sista chansen att boka upp sig på trippen imorgon, så jag hoppas att jag hinner komma fram innan dom stänger igen och dom stänger "The office".
Klantigt att inte gjort det innan, men vad säger ni..? Mer spänning såhär?

Lite nervös inför mötet med familjen på fredag, men jag är inte orolig. It´s gonna to be fine! :D

Nu ska jag sluta och hoppa in i duschen ! Det behövs! ^^


Bamse kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite sen... hmm något jag känner igen hos någon.... Undrar vem det är???

Pöss

2009-09-03 @ 07:33:08
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Faster Helene

Hoppas du kommer med på NY-city trippen, säkert en upplevelse. Maten låter ju inte så värst trevlig. Ha det så bra och försök att inte bada i toan.

Kram från oss alla i Varberg

2009-09-03 @ 08:17:54
Postat av: Syster Sarah

Hahahaha, hoppas att du får bättre mat hos familjen och att toaletterna inte är lika farliga ;)

Tack för tid och datum ;) Känns mycket bättre för då vet vi när du sitter där och skriver eller inte ;):P Jobbigt att räkna tiden bakåt hela tiden.



Sov sött ^^

2009-09-03 @ 09:48:59
Postat av: Lucas

Hej Hanna!

Roligt att läsa om dina upplevelser, jag kommer dock inte ihåg att det var skumma toaletter, förhoppningsvis är det endast så på den toaletten ni har tillgång till nu :)



Det finns vettig mat, dock är den sällsynt om man inte går på riktiga restauranger, men när du kommer till familjen så är jag säker på att det kommer bli mycket bättre!

2009-09-03 @ 13:32:02
Postat av: Bästaste bästa vän Kim! ;)

Hej!



tyckte det lät kul med toan ;) måste vara jobbigt för killar om dom ska göra nr2 haha :D doppa hela snabeln ;) hoppas du får det bra nu när du ska få träffa familjen första gången på fredag, det kommer gå jätte bra!



Kram Kim

2009-09-03 @ 17:10:30
Postat av: Sandie D

Klart det kommer gå bra med familjen, du är en sån härlig människa så det är svårt att inte tycka om dig! Hoppas du kommer med till NY, det blir säkert en jäkla upplevelse kan jag tänka mig!



Tänker på dig!

Puss och kram S

2009-09-03 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0