Uppraggad på DONKEN! Status ;)

28 Oktober igen ;)   18:57


Haha det kom fram en kille till mig idag på mcdonalds när jag satt i lekrummet och läste min teori bok medans Lizzie lekte. Så säger han: Jaså är det här allt pluggande sker?
När jag nickar lite fundersamt och undrar vart han vill komma så säger han att han tittat på mig från där borta (Antagligen då han satt och åt) och tyckte att jag var väldigt vacker. När jag tackar snällt så fortsätter han med att fråga lite försiktigt med om jag var singel. När jag då förklarade att jag var en aupair och är borta från mitt hem ett år och att jo jag är singel.
Sen forsätter han ytterligare och frågar om det finns någon chans att han kan fortsätta prata med mig så tittar jag frågande på honom och säger att du är nog lite för gammal för mig.
Då tittar han bara glatt på mig och frågar hur gammal jag är, när jag då säger 19 så svarar han att oj du såg äldre ut, iaf 22 ! Och säger att han är 28, ursäktar sig och säger igen att jag iaf var väldigt fin och vacker! =)

Smickrande och kul! =)



Det var det jag ville säga, skryta lite ;) höhö!

Bamsekram!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hmmmmmmmmmmmmm Nu kommer tankar om allt ont som finns i världen och önskar du är försikt med för många komplimanger av äldre män även killar som man ej känner och kan göra dig illa.



Fint väder i Varberg havet är stilla och mörkt blått i horisontern jag ser en båt som seglar bort kanske över havet och USA tankar går och hoppas snart även jag New York får besöka



Kramiz

2009-10-29 @ 08:17:47
Postat av: sandie D

WOW, Hannis. Gyrmt. Det är ju bara sånt man drömmer om. Att någon ska komma fram och säga att man är vacker, bara sådär spontant. Synd att det aldrig händer mig bara... Men jag är ju lyckligt kär i alla fall. Fortsätt uppdatera, hjärtat. Puss och kram

2009-10-29 @ 12:39:11
Postat av: Mamma

<3 Härligt du sprider leende när du sskriver underbara saker mamma blir GLAD av det! puss & kram

2009-10-29 @ 15:16:23
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Grymt ;) Uppraggad på Donken!! Snygging där!

2009-10-29 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0