The moment...

28 oktober - 10:24

Jag satt i soffan med Lizzie precis och hon sitter och kollar på teve i mitt knä och säger:
Im sorry for hurting your feelings!
Och jag frågar henne vad hon menade..
Visar sig att hon ville be om ursäkt för häromdagen. Då det var så att hon var på jätte dåligt humör och ville bara ha mamma och sa till mig att hon inte alls ville ha mig här och att jag kunde åka hem.
Efter hon gråtit i sisådär 30 minuter började jag också gråta och försökte förklara att detta inte alls är roligt för mig.

Men vad SÖTT av henne att be om ursäkt? Var hon 3½ sa ni?!




SARAH och RICKARD!!
Jag älskar tröjan ni skickade med, det mjukaste tyget jag någonsin känt på, så har jag klippt av "kragen" så nu är det min favvis tröja!! :D
Tack!
Godiset har redan slunkit ner nästan hela första påsen.. :O Och parfymen luktar massa gott!! TACK (L)


Tack Malin för översättningen men pedestraians betyder gångare. Människor runt vägen och sådär :)
Crosswalk är övergångställe :)

Kul att höra från dig Moster! =) Och jag tror inte att jag behöver köra upp. Om jag klara teori provet innom 60 dagar från dagen jag kom hit så behöver jag inte göra det. :)


Saknar er där hemma (L) LOVE Hanna!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken raring Lizze är :) Även om hon har sina stunder!



Kul att du tyckte om paketet! Och att det ÄNTLIGEN kom fram! ! !



Hoppas allt går bra på teorin imorgon:) KRAM SYRRAN

2009-10-28 @ 19:26:38
Postat av: Mamma

<3

2009-10-28 @ 20:44:01
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0