Tacokväll med tjejerna!

10 oktober - 9:59

Igår blev det upp tidigt och passa Lizzie, vid 11-12 tiden åkte vi till donken och köpte mat till henne.
Efteråt ville hon leka i den "lilla" lekplatsen inne på mcdonalds och sjäålvklart fick hon det. Tyvärr var det max 12 år och man fick inte vara över 4 inches... tyyypiskt! ;)
10 minuter senare kom det in en kille och började leka med Lizzie, dom hade verkligen jätte kul. Killen var där med sin baby siter, och vi pratade gemensamt med barnen först men sen när killen sa att detta var hans babysiter så frågade jag vart hon kom ifrån, och om hon också var här med Cultural Care.
Men hon var en barnflicka här i New Jersey, bor inte alls långt här ifrån och har detta jobb som en extra inkomst då hon pluggar.
Sedan satt vi och pratade om lite allt möjligt och efter någon timme så var det dags att gå, då bytte vi nummer så vi kan kontakta varandra igen för att ha en platdate med barnen. Hon var jätte trevligt så det ser jag fram emot.
En Amerikanare kan vara rolig att lära känna! :)
För övrigt så trodde hon att jag var äldre än vad jag var och tyckte att min engelska var bra? huh?
Dom förväntar sig verkligen inte mycket av oss ny komlingar! Men det är alltid roligt att höra.!



Kvällen var magisk!!!
Haha nästan iaf, vi hade jätte kul verkligen! Härligt att få skratta sådär mycket igen!
Älskar helgerna här, älskar dom!! :)
Igår blev det Tacos, Twister, GLASS och film! Och framför allt skratt skratt och skratt!
Vilka härliga tjejer jag har träffat på!!





Idag ska jag och dessa bruuuudar åka till mitt och Sofias hemland! IKEA! :)




Happy happy happy happy happy happy! :D


H ª n n ª   ღ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att höra att det rör på sig! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! Pöss Love you!

2009-10-10 @ 21:41:41
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Då måste jag fråga hur långt 4 inches är? :P Vi som mäter i centimeter här borta vettu ;)



Roligt att höra att ni har det trevligt och är goa och glada!!!



PUSS

2009-10-11 @ 13:18:33
Postat av: Lucas

Sarah, 4 Inches är ca 10cm ;)

Hanna skrev säkert fel, 4 feet kan det ha varit, det är ca 1m 20cm och låter lite mer troligt.



Superkväll med Tacos, Twister, Glass och Film!

Vad var det för film ni såg?

2009-10-12 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0