På djupet?

22 Oktober - 22:48

Jag undrar en sak först bara? När är det svensk vintertid??

Denna veckan har gått fort trots allt..
Jag har tagit det lugnt några eftermiddagar nu för har verkligen kännt att jag behövt det.
Har varit lite up side down i några dagar nu och jag har känt mig så vilsen.
Men en klok liten prick talade vett i mig imorse och sa att det är för att jag längtar hem och saknar sverige.
Och jag hade inte tänkt på det innan. Inte på det sättet. Men när han skrev det så föll 5kronan ner och jag förstod verkligen var det var.
Jag är rädd, har inget tryggt att luta mig tillbaka till och har så mycket ansvar i mina egna händer.
Inget säkert kort utan allt påverkas av mina egna handlingar och minsta lilla fel får jag stå för själv.
Ingen plats där jag verkligen kan slappna av och släppa allt..
Men det kändes bättre efter det snacket även om jag bröt ihop för stunden.

Nu mår jag mycket bättre och har precis varit och tränat i över 1,5 h! :)   Heeeeelt själv!
Först ett styrke pass, en klass som kallas sculpting där vi använde lite stepp brädor, hantlar och grejade med.
Jobbade hela kroppen och jag fick skäll för att jag gjorde sit-ups helt fel. Upsi!
Efter passet kände jag mig inte psykiskt trött så jag gick till ett rum med massa löpband och tog tag i en Cardio och joggade på den i 30 min. Och får inte glömma mina 20 utfallsteg och 10 knäböj ;)
Nu har min kropp ooont! ^^ Så skönt!   :D

Finns inte så mycket att berätta när det gäller barnen just nu.
Men jag och Diana fortsätter att prata på och prata på. Vilket känns väldigt skönt!
Förslag på 42 års present? =)
Tänkte se om man kunde ge henne en massage, då det strulade till sig sist hon skulle få en massage.
Fast kan ju inte ge den själv, får köpa ett presentkort på något ställe :P ^^
Något annat förslag? :)

Imorgon är det fredag, då blir det partajjj! Nästan iaf! ;) Haha nej jag vet inte vad som händer .. Sofia kommer hit! Och vi ska nog baka äppelpaaj! :D  ( Ett äpple ? En äppelpaj? )


Hanna M M Karlsson

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror vi vrider om klockan på söndag :)

2009-10-23 @ 08:38:40
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej stumpan, gör ont i mitt hjärta att läsa denna blogg, men jag vet att du fixar det ändå. Förstod att det var något, eftersom du bara ringde häromdagen fast du hade fullt runt dig. Men jag tror också att det är just detta Du behöver för att bli en självständig individ! Söndag blir det vintertid här hemma! Pussar i massor och 10 tusen kramar Saknar dig<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-23 @ 09:18:46
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Vicki

som dom andra säger, söndag blir de vintertid :P om du ska göra en äpple paj så e de godare om du har två äpplen om dom inte e väldigt stora då kan du ta en och en halv typ :P de e så ja brukar göra iaf :P kram på dig, o kom ihåg du är saknad här i Sverige med

2009-10-23 @ 09:42:17
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: Sarah

Love you sis! Keep up the good work!

Söndag får vi sova en timme längre :D GOTT!



Borta i USA har ni inte sommar/ vintertid va??



PUSS PUSS PUSS

2009-10-23 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0