Nervöst...

8 Oktober - 9:17

Fy tusan, jag har nog inte varit såhär nojjig på länge :S
Har varit uppe nu på morgonen och skjutsat barnen..
Och jag fick inte se säkert till 100 procent att två av dom kom iväg ordentligt.
Lea skulle bara knalla över den lilla lilla gatan vi har här utanför, med fåtal bilar för att få skjuts till sin skola av en mammas kompis. Jobbiga var nu såhär efteråt när man landat att jag hade så fullt upp med att få ordning småttingarna att jag bara släppte ut henne utanför dörren och inte slängde ett öga på att allt gick bra att komma till grannen och att grannen såg henne och att dom kom iväg ordentligt.. *suck* Jobbigt jobbigt.
Men hon var inte där när jag körde dom andra så jag hoppas att det gick bra, annars har hon sin mobil om det skulle vara något!

Gerard var jätte kinkig och ville inte alls åka till skolan idag, om jag hade fått bestämma hade jag sagt att han inte behövt det heller. För han mår inte 100, men nu är det inte jag som bestämmer. Hans mamma släpar ju till och med ut honom på fotbolls träning när han mår som han gör. Hostar och är allmänt slö i kroppen. Stackarn!
I vilket fall som helst fick jag iväg dom tillslut och Diana har sagt att jag och Lizzie måste sitta kvar i bilen och släppa ut Gerard utanför skolan (det är lag på här att inte lämna barn ensamma). Iaf Diana hade sagt att se bara till att han hamnar i ledet så kan du åka där ifrån sen.
Gerard lite små grinig fortfarande säger att han ser en kompis och att han vill gå ut till honom/henne.
Så jag öppnar dörren och han försvinner ut i barnhavet, vi står vid en vägkant där man egentligen inte får stå heldragen gul linje med poliser utanför skolan som höll på att skriva massa ticket.
Eftersom jag hade tappat bort honom ur sikte och kände mig osäker på poliserna så körde jag istället ett varv runt skolan. Det var en massa lärare ute så jag körde osäkert där ifrån. Med en stor klump i magen och hoppades på att han inte kommer bort bland alla folk. Nu vill jag bara att klockan ska bli 3 så jag kan hämta upp dom för att se att allt är okej!! Visst är man nojjig!! =/
Men allt verkar så himla läskigt här och jag vill inte att dom ska bli spårlöst försvunna när jag har ansvar för dom!!
Lizzie vet jag att hon kom till skolan tryggt och säkert eftersom jag fick följa med in och lämna henne!

Så nästa gång har jag ju ett par punkter att hålla reda på!!
  • Se till att Lea kommer över vägen ordentligt och iväg med grannen!!
  • Hålla fast blicken på Gerard och inte parkera bilen framför en polis...

Det var min morgon, nu ska jag ta och dammsuga mitt rum och badrum och tvätta min badrumsmatta! ;)
Damma lite blir det nog också! =)
Ha en bra kväll Sverige så hörs vi av i helgen! <3<3

Hanna ღ

Kommentarer
Postat av: Sarah

Allt har gått bra ska du se <3 Annars hade nog lärarna ringt och efterlyst dom!



Puss på dig <3

2009-10-08 @ 18:46:28
Postat av: Mamma

Så är det varje dag att vara mamma speciellt när barnen är små... puss

2009-10-08 @ 21:14:34
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0