Messt up morning!

29 Oktober - 11:32

Ja allt blir inte alltid som man tänkt sig..
Teori provet har fått blivit flyttat till på måndag istället..
Det var så att vi hade en adress som gps:en inte ville hitta och när jag ringde kontoret så förklarade hon men jag hörde inte orden och när jag frågade igen blev hon bara irriterad. Så jag låtsades förstå och tackade och la på utan att alls veta vad hon precis pratat om..
Så då ringde vi istället Nina och frågade om adressen till det andra stället så vi åkte dit.
När vi kommer fram visar det sig att Hannah glömt sitt pass hemma och eftersom jag var tvungen att vara hemma till 11:45 så hade jag inte hunnit tillbaks. Efter många om och men så ringer jag min värdmamma och frågar om hon är upptagen eller om hon skulle kunna hämta mig.
Eftersom hon var inställd på att jag skulle vara på det andra stället blev hon "upset" och undrade varför jag inte kunde ha åkt dit? Och varför jag inte frågade henne om vägen osv osv.
Hon hade inte möjlighet att hämta mig så vi bestämmer att Hannah följer med mig in för att se vad som händer och bestämmer sig för att åka hem och hämta passet och sedan se om hon hinner göra testet när hon kommer tillbaka.
Väl inne vid informations disken visar det sig att dom inte gör teoriprov där och att jag måste åka till ett annat ställe..
Vilket jag inte hade hunnit för då hade jag inte hunnit hem i tid.
Jag ringer Diana och förklarar för att undra hur jag ska göra eftersom det är någon regel med att jag måste göra det inom 60 dagar annars måste jag köra upp också.
Men just nu vet jag inte den regeln.. :/ Så krångel krångel.
Iaf så blev hon ännu mera upprörd och tyckte allt var allmänt jobbigt och frågade mig VARFÖR jag inte frågade henne om vägen.
Sen när jag kom hem pratade vi om det igen och hon sa att hon skrivit ut en karta..
Och efter något ytterligare irritation på sittuationen så sa hon:
I wish you where more organised... !
Ups. Det var inte kul att höra :(
Men som min syster sa så är det kanske det jag behöver höra... VELEMAJJA! Som också helt plötsligt har kommit underfund med att hon(jag) är väldigt dålig på att minnas saker??? :S
In i ena örat och ut i andra.

Hahaha det var en kille som gav mig komplimanger idag med ;)
Han var här för att spraya huset med någon insekts spray. Och vi pratade lite. Man får ju vara artig!
Sen så sa han att jag var beautiful och senare frågade om jag träffade någon här än.
När jag då skrattade lite och sa att det var en 28 åring som försökte igår så sa visade det sig att denna grabben var 30!! Och han undrade om hans chanser var låga? Och jaaa det var dom..
Han såg dock inte en dag ut äldre än 25! ^^
Men det är alltid kul att få komplimanger!
Och oroa dig inte farmor eller någon annan, jag är försiktig!! Lovar!
Det är bara kul med lite komplimanger! :D

Have a nice day (L) Tomorrow ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske dags att bli lite strukturerad?? Lägga upp dina dagar, och ta till dig det Diana säger!!! Pöss pöss akta dig för alla grabbarna O=)

2009-10-30 @ 05:24:49
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Vi är lika trots allt ;) Lika dåligt minne båda två ;)

2009-10-30 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0