Bokfot..

15 Oktober - 22:32

Nu har ni nog fått mitt sista inlägg lite om bakfoten, självklart ska jag inte sluta skriva! Det är kul att få dela med sig, och minst sagt ett bra minne att ha med sig!
Just nu är inget bra blogg tillfälle, och det är ju vid dom tillfällena det blir roligast att både skriva och läsa!
Men jag har det bra, detta har varit en jätte härlig vecka verkligen! Dagarna har sprungit förbi!

Jag fyller år på söndag!! Och jag har 2 paketeter från Sverige att se fram emot nästa vecka! ih!

Har noterat lite grejer som jag ska ta upp vid ett bra blogg tillfälle!

Ha en underbart Fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du fick lite fler inlägg i alla fall=) pussar i massor<3

2009-10-16 @ 07:52:03
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Haha, och vad är ett bra "blogg tillfälle" ? :P

2009-10-17 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0