2 månader och Halloween!

31 Oktobeber    11:45

Ja det stämmer riktigt bra, två månader i det stora landet!
Två månader sen jag för första gången satte foten här!
Så nu är det bara 11 månader kvar tills ni får se mig igen gott folk! ;)

Jag har haft en rörig vecka, men dagarna har gått så otroligt fort.
Och det är redan 2 veckor sen jag fyllde år :O
Snart är det mammas tur att ha en födelsedag utan mig...

Idag blir det full rulle med parad och party i NYC!
Ska försöka att locka håret så gott det går, men med tanke på vädret kommer det vara ganska spikrakt redan innan jag ens hunnit in till ny.. Usch vad jag saknar mina hår prylar hemma! Min PLATTÅNG! LOCKTÅNG och ja allt!
Så dear family, bring it to mee when you will come and visit!!

På tisdag blir det FLORIDA! :D Lämnar huset klockan nio och sen beger det sig till grandma och grandpa som ska köra oss =)
Dom var här igår och firade lite halloween, och dom är ju helt underbara!! =)
Ser fram emot Florida veckan med grandma ^^ Grandpa får stanna hemma dock.
Men det ska bli jätte kul verkligen! Visst kommer det vara livat, men det är ju så det är att ha barn.
Jag fick en liten halloween gåva utav grandma och grandpa igår =) En trick or trears påse med lite treats i! Tack så mycket det  var snällt av er!

Haha dagen innan halloween så busar ungarna på gatorna och kastar toalett papper på grannarnas hus och trädgårdar. Så varnade Diana för det här på min födelsedag..
Hanna, plocka inte toalett papret, det är bara ungarna som busar. Du kanske går och plockar toapappret och säger åh vad dom är generösa här i USA!
Retade mig, sådär gulligt som hon alltid gör! Och ska alltid säga: Dom där svenska flickorna... ^^

Så igår, dagen innan halloween !! Så plockade jag ner lite papper från ett träd och tog med mig in, eftersom klockan var mycket och Diana låg och sov så skrev jag en lapp och la på bordet tillsammans med biten toapapper:
Look what I found.. Toilett paper FOR FREE! haha
A good way to save money right?

Så när jag kom upp imorse och frågade vad hon tyckte om min lilla lapp så skrattade hon gott åt mig och förklarade att hon hade börjat skratta när hon läste det ^^ hihi!!



Lea ! =) Goth!!




Happy Halloween!  love Hanna

Kommentarer
Postat av: SysterSarah

När får vi Halloween pics på syrran då ;)

Coolt med FLORIDA! ! ! Ha det UNDERBART!



Puss pussp Puss

2009-11-01 @ 13:45:19
Postat av: Mamma

Ha det underbart love yaa!!

2009-11-01 @ 17:10:11
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0