Smootie och Färga hår..

18 November 22:58

Först av allt vill jag gratta min kära mor på 42 års dagen! Grattis mamma!!


Sen vill jag passa på att säga att det var kul kul att se lilla släkten en snabbis idag :D
Satte mig vid datorn vid klockan 13 här i Usa då det var 19 hemma i Sverige där dom satt och gottade sig med tårta och grejer.
Det var riktigt kul att se alla! Inget påklistrat leende där inte :D
Tråkigt bara att ljudet var så dåligt.. Men en bild säger mer än ett ord right? =)


Idag har jag kämpat på riktigt bra med min kamp mot sötsaker!!
Frukost oatmeal, någon som vet vad det är? ;) Visste inte jag innan jag kom hit.
Mellanmål/lunch smootie, nyttig! mums vad gott det är att ha färsk frukt i affären året runt! yum.
mellanmål igen 3 h senare blev 2 st knäckebröd.
Middag blev det pasta och köttbullar, pasta såsen räckte inte till mig så jag stekte några svenska köttbullar till mig. Ingenting är emot mamma scans köttbullar dock, även om dom inte luktar så gott när man öppnar dom ^^
Och nu efter jag avslutat detta inlägget så ska jag göra min nya kvälls ritual..
100 situps.
20x2 utfall steg
20 rygglyft
20x2 benlyft
DEN NI!



Idag var jag och lille Lizzie i parken och barnen bara flockades runt mig :D:D
Hade en liten kille på 4-5 springades efter mig^^ Och så träffade jag på en liiiten söt ett åring som jag hade fastklistrad runt fingret :D åååhåå vad gulligt!
Är det inte skönt hur barn kan få en så lycklig ? =)
Iaf när man bara får låna dom ett tag och inte behöver fightas med att få dom att äta och lyda och allt det där.. Men så är det väl att ta hand om barn, men inte är dom mindre underbara för det dom små goooingarna!! =)

Lea och jag hade lite makeup time idag. Hon sminkade mig med lite ögonskugga och Lizzie fick sminka henne. Så kom Lea med det fantastiska förslaget att sminka och fixa varandras hår på thanks giving :P
... oj, vad säger man till det?? Om jag ska visa mig bland folk sminkar jag mig nog väldigt gärna själv!
Men vill ju inte såra henne.. (L)
Måste fråga angående Thanks giving, ska jag åka med dom på middag till släkten? Jag hoppas iaf det! Jag vill jätte gärna fira ett Amerikanst thanks giving!

Tiden rinner alltid iväg så fort när jag sitter här och skriver. ajajjj.
Nu ska jag avrunda med att säga att jag pratar väldigt mycket med stackarna här i det stora landen, framför allt mina kära kompisar ^^ Tycker lite synd om dom faktikst.


Hanna (L)







Det var inget vanligt hus, det var ett skräck nöjjesfält..
Fråga ett, hur kan folk bo i det här?
Fråga två, hur orkar man plocka upp ALLT det här för en månad?
Kommentar 3.. SÅ COOLT ATT FOLK GÖR SÅNTHÄR BARA FÖR ATT GÖRA ANDRA GLADA!!
New Jersey goes crazy!! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman!!! Alla blev lika glada att få se dig!! Puss & kram mamma Älskar dig & tack igen för det fina <3!!!!

2009-11-19 @ 09:57:35
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Lucas

Oatmeal är väll typ havregrynsgröt?



Fråga 1. Det händer endast 3 gånger om året, Halloween, Jul samt Påsk, lika väl som vi pyntar i Sverige så pyntar dom i USA. USA skall ifs alltid vara stört så därför mängden men prylar ;)



Fråga 2. Det är troligtvis en hobby samt att dom tycker det är väldigt kul! Sedan så är det nog lättare med större saker, till skillnad ifrån min farmor som hade typ 600 tomtar i sin lägenhet på jul :)



Ha en super Thanksgiving! Glöm inte att säga det du är tacksam för :)

2009-11-19 @ 11:35:01
Postat av: sandie D

Fan vad du är redig Hanna! Då är du vältrimmad och stark tills du kommer hem och ska sätta igång med handbollen igen, right? ;)

2009-11-19 @ 14:05:49
Postat av: Farmor

Hej stumpan

VISST ska du deltaga i detta som jag är mycket nyfiken på hur de i USA firar en sådan högtid

Lycka till med kalkonätande för den dagen äter väl ALLA i USA kalkon. kackel kackel



Kramiz

2009-11-19 @ 14:41:49
Postat av: SysterSarah

Det var roligt att se dig också!!! :)

Hoppas du får vara med och fira Thanksgiving, Amerikan Style ;)



Puss Puss Puss <3

2009-11-20 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0