Ja men god morgon på dej då..

12 Novemeber - 9:00

Så blir man uppskrämd av massa jobbaar gubbar som ska fixa med ens rum, härligt att börja en full smeckad dag med stress? hm..
Först och främst var jag tvungen att ta på mig kläder, inte så kul att blotta sig för jobbar gubbar.. Sen samla ihop allt jag behöver för både träning och fram till klockan 4 då jag har tillgång till mitt rum igen.. Härlig morgon, nu blir det en lätt frukost och sen gymmet!!
Ja ni ser ju.. ;) Jobba 10 timmar idag med!
Tur att man jobbar hemma . . .



U   n    d    e     r   b   a   r      M  o   r  g   o   n  !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det underbart att jobba hemma?! Har haft 2 underbara dagar och är helt enkelt Lycklig!!! Red Berra till Anna för en genomgång!! Mmm han är en riktig arbetsmyra!!! Pussar & kramar idag blir det Tacos med förhoppningsvis din stora syster!!! kram igen O=)

2009-11-13 @ 07:33:11
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0