It´s gonna to be hard finding someone like you..

23 November - 19:50

Innan jag tar mig ett behövligt avkopplande bad så ska jag bara berätta en kuul grej =)

Jag och Diana pratade om att jag måste ta och hitta ne kurs nu så jag får det gjort innan sommaren för då är det redan försent!
Att jag har en kurs i Maj som jag ska gå som avslutas i Juni och måste alltså hinna med en kurs innan detta!
När jag då sa att tiden kommer gå väldigt fort, den springer redan iväg så tittade Diana på mig och sa att hon kommer att ha väldigt svårt med att hitta någon som är så bra som jag!!

Jag har uppfyllt det jag ville med att komma hit! Att bli den bästa aupairen ever!
Och hittills så är jag det!

För att inte bli allt för känsliga så skrattar Diana till och säger att jag inte får koppla av och ta åt mig för mycket för jag har ju trots allt 9 månader kvar att bevisa här. Allt kan ju hända ..
Haha jag vet att det kommer vara bra hela vägen till slutet och det vet hon också ;)

Så fort vi kommer på tal om nästa år och Hannas hemfärd så vill Diana bara prata om något annat!
Härliga familj (L)
När man har lite hemlängtan sådär så är det bara att tänka på att jag bara har denna underbara familjen i 1 år och att det kommer bli jätte ledsamt att behöva säga hej då nästa September.
Så icke icke. Ta vara på tiden jag har här och nu! Familj och de vänner som verkligen är mina vänner kommer att vara kvar då! Denna tiden här, med allt folk varar inte för evigt....


Lev livet idag, inte igår och inte imorgon!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, vad gullig du är. Förstår varför du känner som du gör, din familj är ju underbar! :)

2009-11-24 @ 03:04:28
URL: http://americananna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Wow mamma vill också ha en sån tårta.... Grattis igen till Diana=) <3<3<3<3 Love you.

2009-11-24 @ 07:41:37
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: sandie D

Jag var på en föreläsning med Mia Törnblom för ett tagsedan. Din mamma var med också.. Hon sa en grej som jag inte riktigt har kunnat släppa och det är väl antagligen bra, för det hon sa var verkligen så jäkla rätt.

"Om du står med ena foten i igår och andra foten i imorgon, så pissar du på idag." Förstår du vad det ska betyda? Keep up what you're doing. Du är en underbar människa!

2009-11-24 @ 13:43:48
Postat av: SysterSarah

Strawberry Cake ;) yum

2009-11-25 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0