GRATTIS SIMON! ♥

25 November - 22:04

Grattis på dig min bonus broor =) Hoppas du har haft en riktigt bra 15-års dag!
Var jätte kul att få prata med dig en sväng, du lät så lycklig :D


Gott folk, imorgon är det thank giving och jag kan inte sluta att LÄNGTA!
Det ska bli så kul och jag är jätte spänd! ih!
Stog och bakade två st smulpajer med äpplen för några timmar sen, och ska ta med mig dom imorgon till Nonno och Nonna (Mormor och Morfar).
Hoppas på att jag blir känd som en god bakare ;)

Jag ser i vilket fall som helst jätte jätte jätte mycket fram emot morgondagen och bara sprudlar av glädje!
Har varit ganska trött idag med känner att jag äntligen har landat och känner mig så fruktansvärt BRA!
Trygg, trivs bra, lycklig och allt vad jag vet inte vad! (:

Im happy to be a part of this year! Because it´s MY year!!!


Träffade 2 nyisar idag på Gerards skola. En tjej som tagit över Hannahs familj som kommer från Australien och en annan ny au pair som kommer från Tysklad som är ny från i fredags förra veckan.
Roligt med nya girls i gruppen.



Amerika Amerika Amerika.

Jag var och klippte mig idag och här måste man ju tippa alla ( betala dricks ).
Eftersom jag hade en tjej som tvättade håret så fick jag ge henne tip och en annan som klippte mitt hår så fick jag ge henne tips också ? :P
Lite småkul och kasta fram pengar efter varje moment för att betala folk, känns ju fult att slänga fram plånboken sådär.. Men det var iaf min Amerika historia för idag ;)


Lizzie and Bell on disney world.


Haaanna <3



Kommentarer
Postat av: Pappa

:) sitter på jobbet ,maskinen stannade . Vi älskar dig.



Kram pappa

2009-11-26 @ 05:06:15
Postat av: Mamma

Lycka smittar!!!<3

2009-11-26 @ 08:09:52
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: SysterSarah

Underbart! Vi vill veta ALLT om din Thanksgiving syrran! :D



Ha det bäst! Puss

2009-11-27 @ 16:35:51
Postat av: sandie D

Håller med Sarah. vi vill veta precis allting om hur det är att fira thanksgiving! :D

2009-11-28 @ 01:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0