Back home..

7 November - 11:10pm

Just nu kan jag inte känna mig mer otacksam :(
Känner mig helt tom från veckans händelser och vill ta en tripp hem.
Det tog hårt på mig att åka på familje semester utan sin familj och sina vänner..
Ledsen folk, ni ska få veta hur underbart kul jag hade det.
Men först snälla hjälp!
Jag vill inte vara otacksam och bli ledsen efter en sån här resa, jag vill vara glad och tacksam.

Men just nu känns det som att något saknas....
Jaha.. Var det hela mitt liv?
Jag har verkligen lagt hela mitt liv hemma, så det är väl klart att jag saknar det.. Phu..

Men det kommer bli bra igen, måste sova och få lite ny energi.


Vilket Hej jag är hemma igen inäll ni fick.
Jag har haft det bra! Jag lovar, men blev lite depp bara:(


Skriver mer imorgon när jag har tid (L)



BIG LOVE!

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3<3<3

2009-11-08 @ 10:44:56
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Kim

inte deppa, ditt liv har du med dig och vi andra är kvar här hemma när du kommer hem igen också, så pass på och njut av din upplevelse nu :) tiden flyger juh iväg och snart är du hemma igen eller hur? :P



ha det bra :)

2009-11-08 @ 15:16:30
Postat av: SysterSarah

Vi kommer snart över och hälsar på dig! Sen är det inte långt kvar innan du är hemma igen. Tiden går så fort <3 Ta en dag i taget.



Vi älskar dig lika mycket i Oktober nästa år när du kommer hem <3 Puss puss puss

2009-11-08 @ 21:32:13
Postat av: sandie D

Kom igen Hanna! Lev livet, alla vänner och hela familjen finns kvar. Lev nu, hjärtat. Det är nu det gäller!!!! :)

2009-11-08 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0