and the secound call..

och jag pratade inte så mycket denna gången heller.. det är verkligen jätte svårt att komma med något att fråga..
åh! Känns jätte dumt.. men jag hoppas det går bra ändå.

Hon frågade om jag var seriös med mitt au pairande och att ansvar och att vara rädd om barnen och ta väl hand om barnen var väldigt viktigt. Och ja det tycker jag verkligen.

Sen frågade hon om jag hade bestämt att ge mig av som au pair på egen hand eller om jag och mina kompisar bestämt tillsammans.

Sen frågade hon varför jag ville flytta hemifrån. och om jag har bra kontakt med min familj och sådär.
Att det är väldigt viktigt att prata med henne om något skulle vara fel. !

Sen när hon frågade om jag hade några frågor så är det så svårt att komma på något. så jag sa bara att det mesta intressanta står redan i hennes ansökningar... svåååårt..

Men hon skulle prata med företaget under veckan.

Nu ska jag skicka iväg ett mail och säga att jag är intresserad av att åka dit och att hon inte får tro att med tanke på att jag inte har några frågor att ställa inte vill åka dit.


Puss på er så hörs vi under veckan för mer uppdateringar!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Svara ärligt på frågorna så kan jag inte se någon anledning att dom inte väljer dig, riktigt bra att du skickade extra mailet!

Det är alltid svårt att ställa frågor.

2009-05-05 @ 07:22:30
Postat av: Hanna

Tack Lucas :)

Det känns bra för övrigt bara att jag kände mig lite dum och ointresserad som inte kunde fråga något.

Du? Ser du när jag svarar på dina kommentarer här?

Om du går in och kollar tänkte jag på?

2009-05-05 @ 09:10:47
Postat av: Sanna

Oj vad jag känner igen mig när jag läser de du skriver, det var ju inte speciellt längesen jag själv var där och väntade nervöst på samtalen! Men jag håller tummarna för den familjen, du verkar ju vilja ha den så :) När det kommer till frågor, så skrev jag ner 2 hela sidor med massa massa random frågor innan jag viste att dom skulle ringa, det hjälpte, för varje gång det blev sådär pinsamt tyst så bara frågade jag något av det och hon tyckte om det med för hon tyckte jag var förberedd och engagerad :) Bara ett tips, om du nu ska prata i telefon igen!

2009-05-05 @ 18:50:51
URL: http://sannasiljander.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är bara just det jag tycker är så svår.t Vad ska man fråga?

Vad behöver man veta för att kunna åka dit?



Mår dåligt för att jag inte kommer på några frågor, känns som man är ointresserad.. :/

2009-05-05 @ 21:08:19
Postat av: Lucas

Tyvärr så gör jag inte det Hanna :/

Men eftersom jag sitter på jobbet så surfar jag in här då och då :)

2009-05-07 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0