Alla glada...

Hej på eer!

Jag har precis suttit och tjuvläst Sannas blogg!! =)   En nuvarande aupair i San Francisco! (stavning)
SPÄNNANDE!
Nu längtar jag till tusen på att få åka, men fruktar ändå dagen till tusen. Behöva säga hej då?
Paaaaaanik!

Men det är ändå spännande, och jag hoppas jag får visa bilder på barnen och huset m.m. till alla er blogg-läsare! Får se hur det blir med den saken.
Språket? Hoppas jag kommer in i det, och det är FORT! :)
Det går iaf, inte EN enda dag utan att jag tänker på mitt äventyr...

One more thing.. Ni som kommenterar, och jag hoppas det är ALLA som kommer och läser!
Skriv med eran mail adress så svarar jag på kommentaren dit istället, svårt för er att komma tillbaks och kika på era svar och dessutom komma ihåg vart ni kommenterat! =)
Bra idè?


På fredag blir det Stockholm!!





Massa kärlek till er alla från mig! <3

Kommentarer
Postat av: Lára

tjaa hanna, gick tågresan hem bra? nu har vi varandras bloggar och snart åker jag så jag får berätta hur det var på flyget och allt innan du åker ;)

ha det bra

2009-07-18 @ 15:50:32
URL: http://laue.blogg.se/
Postat av: Sanna

Förstår att det börjar bli nervöst nu!! Men du kommer ha ett helt fantastiskt år framför dig.. Ta vara på tiden, jag kan inte fatta att det redan gått över ett år, helt galet :) men jag kommer följa din blogg och hoppas allt går bra för dig här borta, lycka till på resan!! Många kramar Sanna :)

2009-08-30 @ 17:35:20
URL: http://sannasiljander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0