Whats this feeling? *kapyyyyysch*

22 December - 22:45

Får lite ont i magen av det stora kontroll behovet en viss värdmamma har om mig..
"
Hanna du måste skaffa dig lite varma kläder!
Hanna hittade du dom där skorna?
Hanna du måste skaffa dig skor snart! Du kan inte gå runt i dom.
Hanna det där är inga bra skor att leka med barnen i ..
Hanna tittade du på gummistövlarna igår?
"

FÖRLÅT MEN JAG BLIR GALEN IBLAND...
Visst är det jätte skönt att någon tar hand om mig, men jag börjar känna mig lite små-kass här..
Ska man ha dåligt samvete för att man inte hittar några skor?
För att man inte har pengar till att köpa massa varma koftor?
*suck*
Men jo helt negativ tänker jag inte vara, hon bryr sig om mig och hon har sin charm!
Vi har kul tillsammans!
Bättre än motsatsen!
.. bara att jag inte har samma kontakt med henne som jag brukar kunna ha med vuxna ..

Idag har jag lagat KÖTTBULLAR! :) Julesnacks!
Gick jätte bra, dock smakar min gode mors köttbullar bättre! =)

Tänkte att en bild på köttbullar har väl alla sett, så behöver inte lägga ut ngn..

Nu börjar det snart också närma sig jul! Myspys!


Fick prata med min älsk i 20 minuter idag! Det var dom bästa 20 minutrerna hela dagen!  *lycka*
Känns så nära när man pratar i luren, men så fort man lägger på så långt bort..
Men men, bara 4 månader kvar sen får jag bästiiis besök!! =)





Saknar er där hemma! Men låtsas att det regnar och försöker hitta mitt eget liv här sålänge...
*Nu går jag till sängs och önskar ett bättre humör när jag vaknar*


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hanna hit och Hanna dit

Ledsen att läsa att du ej förstår att värdmamma vill dig väl och ungdommen idag tänker bara för en timme framåt. OM inte annat förstås HEMLÄNGTAN

2009-12-23 @ 09:45:44
Postat av: Farmor

Skrev ej klart

Så fort man säger något som ej ungdomen vill jag då är man dum.

Att du behöver skor RÄTTA skor och ej dojer som man har då man är ledig och träffar sina kompisar.

Förstår av text jag här läser att du är ute i farten och ej oftan är hemma på din lediga tid.

Det måste tydligen hända något hela tiden annars deppar du.

Att du ej har RÅD blir jag ledsen över för jag läser hur mycket du lägger ut när ni är och shoppar.

Är det så hemskt det du har gjort att resa till USA 13 månader?? Kanske du ska åka hem istället och leva ett vanligt svensson liv och missa allt du nu har att leva i .

Det är du själv som bestämmer Ta dig i kragen nu och vakna upp HUR BRA du har som har det du nu har.

KÖP DIG NU RIKTIGA SKOR

och varma kläder att jobba i vad du har på dig när du är med din kompisar det bryr väl sig inte Diana om

Kramiz ändå mitt barnbarn att du nu får lite skäll får du ta även om det imorgon är julafton här och du firar julafton på juldagen VAD avis jag är på dig som får uppleva detta

2009-12-23 @ 09:53:10
Postat av: SysterSarah

Hoppas att humöret är på din sida idag hjärtat <3 Idag har jag ÄNTLIGEN fått köpt Rickards julklappar, bättre sent än aldrig ;) ? haha!!



Igår så kände vi bebisen röra sig i MAGEN för första gången! SKIT HÄFTIGT! Jag är så lycklig att det faktiskt är någon där inne ;) Hihi! Det bubblar en massa i magen när bebis vänder på sig! Både jag och Rickard kunde även känna bebis rörelser utanpå magen <3 MYS!!



Miss u! Love u! Take care <3 PUSSIS

2009-12-23 @ 14:10:39
Postat av: Faster Helene

Hej tjejen

Här har jag suttit och skrivit ett långt inlägg till dig och trycker på fel knapp och allt försvann...



Så typiskt mig, hoppas att allt känns lite bättre nu än det du skrev i ditt senast inlägg. Jag kan förstå att det känns lite jobbigt nu när alls dina nära och kära firar jul här hemma i Sverige.



Men du kommer fixa det, se det som en erfarenhet som du kanske aldrig mer behöver uppleva....



Här i Varberg så regnar det i kväll så all den lilla snö som kom i går kväll är nästan borta.



Jag själv skall jobba julafton, juldagen, annandagen samt på söndag så jag har ingen rolig jul framför mig jag heller. Jag har åkt på att även jobba nyårshelgen, ha ha.... jätte roligt.



Sköt om dig nu och se till att du inte fryser....



Kram från faster Helene med familj

2009-12-23 @ 20:40:18
Postat av: älsko

jag mår som bäst när jag fått prata med dig en liten stund!! allt känns precis som vanligt för ngra minuter och den känslan plockar jag fram när du känns så långt bort! snart så kommer jag till dig!!:)

2009-12-25 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0