Hej och Hå.!

30 December - 21:38

Yaay, imorgon draaar vi!!
Packa blir på schemat nu och sen blir det sova, jobba några timmar och sedan av mot PENNSYLVANIA och åka skidor! *yippie yaay yaay*
Blir dock bara att åka skidor i backarna i en dag, men man får väl ta och köpa sig en stjärtlapp på vägen och busa runt lite!
För övrigt så blir det party och jacuzzi på schemat! :) Yuuuhuuu!

Hihi åkte till en sport affär och hittade snöbrallor på rea idag, 19 dollar! (140kr)
SOM HITTAT!! :F



Jag har kommit upp från uppförsbacken och ser att gräset är mycket grönare på andra sidan!
U N D E R B A R T!

Ha en underbar nyårsafton SWEDEN! Själv firar jag nytt år 6 timmar efter det vanliga.. KNASIGT!
Så erat tolvslag sitter jag i en bil påväg upp mot mitt tolvslag ;)


*Smile like you mean it!! I DO*




Hi from hannah  i am looking forward  to see u all next winter.


A little message from Hannah my german Friend! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul! Håll alla armar och ben hela.. puss puss<3

2010-01-01 @ 12:44:25
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0