Då drar jag mig till kylan...

17 December - 23:19

Japp, imorgon ger jag mig av till Albuny för att träffa HANNAH! Min kära vän från Tyskland!
Hon gjorde mig dock inte sådär jätte glad då hon sa att det var -12 grader där idag.. *Burrrrr*
Men men, packa varma kläder (de få jag har) och le och vara glad!
Klockan 9pm imorgon hoppar vi båda av glädje!!! :D Då anländer jag nämnligen till kylan! :D Wih
Ska bli så kul att få träffa henne igen!  Var det en månadsen hon flyttade? ...







Mer har jag väl inte att säga för dagen, hade en mysig avskedskväll med Anna Banan!! Hon åker til soliga Jamaica imorgon hon. Myyyys!   Ta med dig lite brun färg till mig taaack!


USCH vad tråkigt det är att jobba när man inte känner sig behövlig, och ingen ledighet över julhelgen!! *suck*
Meen meen, vad är en bal på slottet, kommer inte vara så mycket barnpassning ändå, men man känner ändå att man måste ha ansvar och vara med mer än vad jag hade velat en julafton..



Sköt om er, "syns" på söndag/måndag!  (L)


Kommentarer
Postat av: SysterSarah

Ha en trevlig semester!!

2009-12-18 @ 09:43:47
Postat av: Mamma

Mys denna helgen istället!<3

2009-12-19 @ 07:13:03
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0