Blir jag moster snart?

27 Maj - 00:14

Vet inte om man ska kalla det oro, nyfikenhet eller glädje. Hum. Konstig känsla.
Men nu går jag i vilket fall som helst varenda dag och funderar på när bebis ska titta ut.
Kikar min svenska telefon så fort jag vaknar för något alarm och sitter med en liten klump i magen då jag loggar in på datorn.
Min syster ska ha bebis vilken dag som helst, kan vara en vecka, kan vara en dag...
Och jag ska bli moster... <3
Ska bli spännande att se vad det är för en, och jag är ledsen att jag inte kan vara där..  Men jag ser jätte mycket fram emot alla söta bilder och att få krama om alla igen, nyblivna mamman, nyblivna pappan och lilla pyret själv!





Jag älskar er era kärleksfåglar! Och önskar all lycka i födseln och med föräldrar skapet!!   <3
You two belong together! Now and for ever!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej där du som har fjärligar i magen

Vad tror du det blir EN TJEJ jag tror håller du imot?

Förstår dig så väl och lider med dig att du är så långt borta just nu men men kära hjärtat du får tåla dig och se bilder du kommer att få och snart blir MOSTER barnvakt till pyret (låter som en son) Tänker på dig ska du veta Hålla handen? i tankar.



Nu ska jag snart iväg och jobba Du sover nog sött i din säng. Kramiz

2010-05-28 @ 11:29:51
Postat av: Sarah

Tack vad du är söt <3 Du behöver inte vara ledsen att du inte kan delta nu i början, det är inte ditt fel hjärtat <3

Vi älskar dig! Puss

2010-05-28 @ 14:56:16
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0