Har en hel del att berätta, men ingen tid ...

16 Mars - 23:00

Vi ligger numera bara 5 timmar tillbaka från Sverige!! =)
Trodde att det skulle bli 7, men nej det blev 5 ^^
Vi bytte till sommartid i lördagsnatt så nu är klockan elva i Usa och bara fyra i Sverige!
Imorgon väntar en fullsmockad dag och efter Italienska klassen åker jag med Anna hem till henne och sussar där, så det blir lättare för henne att köra mig tidigare än tuppen.. :) *tack så jätte jätte mycket att du ställer upp*!!!
Så väskorna står laddade i min lilla hall här utanför rummet och väntar på att bli ivägskickade till ett varmare ställe!
Fick informationen om att det varit 28 grader i San Diego idag (eller om det var igår) och att det ska hålla i sig!
DET HOPPAS VI PÅ!! :)
Sommarkläder      *check*, och jag hoppas att dom kommer att komma till nytta!

Har legat massa sjuk nu i några dagar, men är borta nu och är bara halsen som besvärar mig.
Skönt att det kommer hinna försvinna innan torsdag!! :)

TAGGAD TILL TUSEN.

Om någon skulle ha missat detta, så ligger San Diego ytterligare 3h back, (blir förmodligen bara 2h tills ni ändrar till sommartid där hemma i Sverige) Men ja, jag ville iaf informera om detta!

Tänk på mig massor, men jag kommer säkerligen att finnas tillgänglig vid datorn lite då och då. Inte för ofta dock;)

REDO
REDO att gå tunnkläd igen! Och hoppas även på liiiite färg, kan vara för mycket begärt dock ;)


På tal om tunnkläd så har det varit uppåt 18 grader här i New Jersey idag!
Underbart!!
Dock en halvsjuk Hanna, en halvsjuk Lizzie och en halv sjuk Lea fick inte ta mycket vara på strålande vädret då energin inte räckte till. Men det blev iaf en 30 minuter ute i det fria!

Saknar Sveriges öppna landskap!!  Ge mig nu! ;)
Tiden kommer att gå läskigt fort....

Puss på rumpen, HANNA


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en underbar resa!!!! Kom ihåg solkrämen!!!!puss på dig med<3<3<3

2010-03-17 @ 14:48:25
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0