Härliga Lördag!

20 Februari - who cares, its to late to even bother ^^ (2:17)

Sanningen är inte där... mitt i mörka natten är jag precis hemkommen från ännu en giiiirl night!
Åkte dit redan vid 4 och tog oss till affären, kokade annorlunda middag och smakade på annorlunda dryck.
Maten var mycket god och bestod av ris, kyckling, ägg, tomat, majs, soja och kryddor. Mycket mycket gott, tackar för det Anya! =)
Sen blev det färga mitt hår, resultatet blev bra, dock ett skimmer av rött? Vart kom det ifrån?
Senare kom det besöööök och påökning av folk :) Massa tjejsnack och TACODIPP med morötter!!
*yuum, jag älskar Sweden*
Film som var riktigt hemsk men bra och ledsam :( Kommer dock inte ihåg titeln...

Det har varit en jätte bra dag med många trevliga girls! :) *Thumbs up!*



Har varit underbart att ha några dagar ledigt och jag kände verkligen hur det behövdes!
Bara tagit mig tid till att pyssla om mig själv och ta det lugnt. Hittat på en hel del roliga saker och också fått välbehövliga saker gjorda så som städat mitt rum, tränat och .. hm ? Har jag gjort något mer  vettigt? ;)
Det har varit skönt och jag känner att jag fått landa lite ifrån hur jag mådde i början av veckan.

Man visste innan man kom hit att man skulle förändras som person och förhoppningsvis utvecklas, men jag har gått och trott att utvecklingen ska komma på köpet?
Man kan ju inte sluta att fungera för det och jobba på saker och ting?  I  C  K  E  !

Jag har laddat om och känner mig bättre än någonsin. Det är svårt att brottas med vem man är, vem man ska bli och hur man tycker om förändringarna. Only the time can tell, and with some good work this will be great!

Jag kan bara känna på engelskan hur mycket mycket MYCKET bättre den har blivit på 6 månader?
Som ett mirakel? Om jag hade stannat hemma så hade detta aldrig hänt.. Och det är så fantastiskt hur jag utvecklats med något bara genom att använda det i vardagen! Im great! :)
Kan engelska bättre än någonsin, även om det är lite ringrostning många gånger.. Men det är det värt, det kan inte vara perfekt utan lite arbete. Right? Men jag är i vilket fall som helst väldigt stolt över hur mycket jag lärt mig!


Med ovanligt lite tankar har jag levt igenom dessa dagar, och det känns skönt.
Jag försöker släppa det förflutna och kämpa på här och nu!






Pussar och kramar på Sverige så ska jag sova och njuta min sista dag av ledigheten imorgon.
Sen blir det tillbaka till verkligheten!


Love Hanna♥


Kommentarer
Postat av: Maria

<3<3<3 =)

2010-02-21 @ 22:07:26
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Din engelska är grym :) Riktigt imponerad!

2010-02-21 @ 22:40:47
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0