Och åter information till dom små nyfikna! (Hoppas jag)

Valborg blev lyckat, trevligt folk att umgås med i väntan på mitt lilla samtal.

Och uuusch vad nervöst!
Först mellan 18-20 så var det lugnt men sen började nerverna spöka.
Jag hade nästa gett upp på att hon skulle ringa i torsdags och istället ringa i fredags men så kom samtalet klockan kvart över 10. Spännande, nervöst, roligt.. Blandade känslor!

Men det gick bra, jag förstog allt hon sa och kunde besvara frågorna någorlunda som hon frågade.

Ja vad pratade vi om?

Mitt helg jobb, om jag kunde laga mat och sådär, baka, om att pyssla, vad jag ska göra när jag kommer hem från mitt år i Usa, om jag hade en pojkvän och att jag inte får skaffa någon om det blir att jag åker :P, så pratade vi lite om barnen och om min familj, vart jag bor och sådär. Hur det hade varit med hemlängtan och sådär.!

Det gick bra tycker jag och hon sa att jag pratade bättre engelska än hon hade förväntar sig, och att jag skulle ta det som en komplimang! I did! :D

Vi avslutade samtalet med att hon skulle fundera och tänka och om det var något vi undrade kunde vi skicka iväg ett mail.

Sen när jag kollade min mail i fredags hade hon skrivit :D

Hon skrev att hon tyckte om att prata med mig och att hon gärna ville prata mer med mig.
Om måndag var en bra dag för mig.

Så det blir samtal på måndag igen, samma tid! :D Iiih!

Just nu känns det riktigt bra,att det finns stoor stoor chans att det blir hos familjen Neumann! :D

Jag väntar spännings fullt på måndagens samtal! :D

Massa smilegubbar! hihi!

Ha de massa bra för det ska jag ha! Kramar och pussar

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hoppas det går vägen för dig. Lycka till :)

2009-05-02 @ 22:52:29
URL: http://manofthe.blogg.se/
Postat av: Lucas

Om ni pratade om allt det där så borde du fått sagt en hel del, så engelskan är det säkert inga problem med :)



hoppas att det går vägen!

2009-05-05 @ 07:16:54
Postat av: Hanna

Tack Lucas! :)

Jag hoppas det blir bra! =)

2009-05-05 @ 09:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0