*check* *check* *check*

Nu börjas det, allt som måste hinnas med innan avresa ! :)

Har en lååång lista med allt som ska göras :P  hihi ^^


Sen måste jag erkänna att nerverna börjar komma på sin plats, jag vet att jag har nerver! Det kan jag lova!
SJUKT spännande samtidigt som det är läskigt, samtidigt som man ska klara sig helt själv i ett helt främmande land.

Och nej, få inte för er att jag kommer backa ur! Aldrig.! Men nerverna....


Känns lite som att varje gång jag pratar om det kommer det lite tårar i ögonen.
Men av olika anledningar, nervositeten, spänningen och så seprationen...

Men det kommer bli bra! Hanna kommer klara detta galant!


Nu ska jag bara njuta av sommaren här hemma, bara 2 månader kvar nu.. Knappt!

:D:D:D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! va kul :)



Tacktack, det är en tjejkompis till mig som har fixat allting, jag har ingen aaaning om hur man gör faktiskt.. haha :)

2009-07-10 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0