FLYGBILJETTER... *check*

Resväska... *check* !

Gick in på CC:s hemsida idag och fick överraskande se att mina flygbiljetter är bokade! :D
Spännande! Nu är det verkligen på riktigt...

Jag kommer att åka svensk tid klockan 7:30 och kommer mellan landa i Frankfurt. Därefter ta ett flyg, på underbara 8 timmar till New York. Där tiden är tillbaka spolad till klockan kvart över 12!
Vilken lång dag!

Nu är det bara 3 veckor kvar..

Måste medge att paniken steg då jag insåg att det var Augusti månad!.. Men nu känns allt bra, tjejerna jag träffade uppe i Stoclholm åkte i Måndags och jag läser spännings fullt deras bloggar! Därav börjar jag längta allt mer.
*Samt har inte allt för höga förväntningar av skolan ;)*



Det här kommer att bli bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är med och tävlar om veckans blogg. Du hade varit en riktig ängel ifall du röstade på mig, klicka på länken på mitt senaste inlägg och rösta, jag är nummer 4, tack i förhand =D

2009-08-09 @ 12:08:41
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0