När man väl är igång går det inte att stoppa!

Den 19 Maj igen.... senare dock... 22:13


Nu har vi mer information att dela serrö... Efter mycket vel i veckan så har det löst sig.
Dock till lite mer dilemman och beslutångest.. Men men det löser sig!
I vilket fall som helst så är det numera bara 96 dagar kvar som aupair att klara av!!!
Jag kommer nämnligen att lämna min familj redan den 23:e och vet inte säkert ännu när jag kommer hem till trygga Sverige. Beror på en del saker.

Var på skrivhumör, men så hoppade det upp andra saker ... Nu ska jag kika Modern family, sen svara på min syster mail... Stackarn hon får alltid vänta.. ^^ <3<3<3

Oh.. Vet ni????? Jag gjorde mig SVENSKA PANNKAKOR idag! Yummie!
Diana förstår inte att det är något vi äter som mat.. Det är världens treat för hennes ögon.
To unhealty! :P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Yeaay! 23e Augusti. Det är ju inte alls långt kvar.



Hanna, man äter inte det till middag ;) Och OM man mot förmodan skulle få för sig att göra detta så får man allt vara duktig att äta lite soppa innan ;)

Or els it´s to unhealty!

2010-05-20 @ 10:36:31
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0