Bloggtorka..

Och klockan är alldeles för mycket för att få ändring på det just nu...
Imorgon väntar en morgontur i parken innan jag börjar jobba och ska ta med mig min söta Lizzie till hennes cooking class. Imorgon åker kameran med också! Har ju inte fått tagit ett enda kort med henne där!!
Vi bestämde oss även för idag att vi skulle baka blåbärsmuffins någon dag! Vad kul va?
Kanske ska man hinna med det på fredag om jag får som jag önskar åka på en playdate med en kompis här ifrån! Dansken!!

Idag åkte mor hem.... Det kändes okej då vi fick prata ut det som var jobbigt plus att vi båda var alldeles för stressade och oroliga för att hinna med att vara känslomässiga över ett hejdå.
Och det är ju faktiskt inte mer än 4 månader kvar tills jag får se henne igen!
Jag har stormtrivts att få ha min mamma här hos mig! Underbara mamma!!!
Hunnit med att göra massa kul och både sett och gjort en hel del! 
Kan lova att hon precis kom i rätt tillfälle, jag behövde verkligen lite energi hemifrån!!

Har kännt mig färdig med det här och mer än redo att boka ett flyg hem efter jag fått mitt sista Sverige besök!
Det är värt att tänka på vad jag mått bäst av! Vad som är det bästa för mig..
Man tänker väldigt lätt på vad alla andra ska tycka och att man inte vill göra någon besviken..
Tyvärr om man väljer att hoppa av ett sånt här år tidigare så blir det att någon blir besviken.. Vill verkligen verkligen inte förstöra kontakten med min värdfamilj! Även om mamma fick så mycket bättre kontakt med min värdmamma än vad jag har. ;)   Men jag är glad för det, självklart!
Nej jag vet inte, men dom verkade trivas bra ihop och jag och Diana tar lite avstånd ifrån varandra på något sätt.. 

Barnen tog bra hand om mig idag när jag kommit hem från flygplatsen igen. Goa leenden och kramar.
Så bakade jag och Lea lite kladdkaka :) Mysigt så! Har saknat våra guldstunder då dom varit svåra att finna det sista...  Men efter regn kommer solsken och nu blir det att klättra upp emot toppen igen!
Jag måste börja bli på bättre humör och inte förstöra titeln som den bästa aupairen !!!

Nu bidde det ganka långt ändå... Men så fruktansvärt mycket tankar i mitt huvud om allt allt.
Dock bestämde jag mig ikväll att jag bannemeeej ska klara dom här sista 4 månaderna också! Faktikst dom 4 bästa månaderna kvar!!  Tror att det kändes skönt att få höra av min mamma att jag har valmöjligheten att åka hem och att det löser sig om jag nu jätte gärna vill göra det.
Det kanske bara var det som behövdes.. Få inblick i att det inte är omöjligt!
Då ser man helt plöstligt en "för tidig" hemresa med andra ögon!

DET FIXAR SIG! Och nu ska jag ta och bli en bättre Hanna igen!
Men också tycka om mig själv för den jag ÄR och inte den jag önskas VARA.... Nej nej neeje!


Hihi... Jag tycker den här bilden är så charmig ;)
Myyyyys mamma!



Veligt inlägg! Men det är så det ser ut uppe i huvudet just nu!! Phuuaa!
Save flight home maaa! <3 Hoppas det går bra med allt och att du lyfte som du skulle!
Älskar dig ! Tack för denna kanooon veckan! Du och jag Mamma!! :D



Kommentarer
Postat av: Sarah

<3 Härligt att höra syster! Nya tag :D

2010-05-12 @ 08:56:02
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Yes you can Do It!!! Tack för en underbar vecka!!! Och du, D och jag är jämngamla kanske inte så konstigt, samt mammor, för dig är hon din boss!!! Varje gång en tanke kommer plocka fram en bild på mig och tänk bara postivt!!! Love you!!!<3

2010-05-12 @ 21:59:42
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0