After te Mall..

26 September - 19:29


Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men jag tyckte jag skötte mig fint ändå:)
Skulle inte köpa så mycket idag, bara träningskläder.  Så hyfsat bra!!   ;)


7 par underpants för 25dollar. (8-10 dollar styck)
3 par linnen för 10,50 dollar
Kofta utan ärm 22 dollar
Klämmor och sunglaces.. 20 dollar
Shorts 26 dollar
DYR mat på Subway 8 dollar....

Det var jätte trevligt! :) Sprang på en tjej som grejade med plattång och den var super bra! Tro mig!
Fast har ju en bra hemma så tänker inte slösa pengar på det!
Sen fanns det löshår (clips) som jag provade som jag ska spara pengar till! :D
200 dollar för en uppsättning, men man kan välja att köpa fler, och då blir det ju mer hår! =)
Så ska kanske satsa på det istället, få se när jag väl ska fixa ordning det ;)
Om jag köper det nu så hinner det ju blir lite slitet innan jag åker hem och då kan jag bara byta håret! :D Gratis! =) Som jag fattade det som. Sen är det 2 års garanti, så jag har ju iaf ett års garanti.
Men det får bli efter jul någongång tror jag. Först måste jag spara pengar till Florida och sedan kan jag köpa det. Först och främst måste jag klippa och färga håret. DET BEHÖVS!

Jag är jätte glad idag precis som alla andra dagar, och snart blir det film med tjejorna :)
Hannah, Nina och Sofia! :)

Imorgon får det allt bli YMCA och lite träning och sen börjar "allvaret" igen på måndag ^^ :P
Även denna veckan väldigt bra schema.

Måndag: 10-18
Tisdag: 11:45-18:45
Onsdag: 10:30-6:30
Torsdag: 11:45-15:45 en stund ledigt sen jobb igen mellan 19-23.
Fredag: 10-17
lördag:  - Ledig
Söndag: 17-24


Hur har eran helg varit so far? :)
Min har varit kalas och kommer bli mer kalas!

Pussåkram  <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul det tar sig:) puss

2009-09-27 @ 07:12:50
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0