What a trip!

31 Augusti - natten till den 1:a!

Sitter nu här pa LAX flygplast och väntar in varat flyg som kommer om nu bara 5h!
Suttit här sedan kl. 7-8 och försökt sova lite men det är inte lätt...

Vi har haft en spännande resa, ingenting alls som vi förväntat oss. Men det har varit kul!
Kineser överallt, och maaanga timmar i bussar. Plus att vadret inte alls varit som vi förväntat oss.. Brr! :P

Nu är det inte lang tid kvar tills jag är hemma!! Magen skuttan sjumila kliv när jag tänker pa det! Yihuuu!


Mer om resan far ni veta när jag kommer hem! ;)
Har en MASSA bilder att visa.  Efter ett tag var det inte lika kul att lee framför kameran längre...

Var beredda pa en jett-laggad Hanna pa fredag! Kommer bli 9h framat nu da jag inte kommer hinna ställa om mig till 6h bakat innan jag aker hem.  Plus den lilla sömnen jag fatt denna veckan , och kommer att fa det närmaste 2 dygnen...
Men far hoppas att all lycka laddar upp mina batterier!! :)

Puss och kram!

snart ses vi!


Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Det tror jag allt!! När du får träffa oss igen <3

2010-09-01 @ 20:32:52
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0