Känslan går inte att beskriva...!

2 Maj .. 21:35

Ni förstår antagligen hur en tjej som jag känner sig inför sitt möte med sin MAMMA imorgon.!!!
Inte träffat henne på 8 månader och OJ vad jag är lycklig att det är måndagen den 3.e imorgon!
Jag är överlycklig, hela jag sprudlar av glädje! Magen spricker snart för att jag både är så lycklig och nervös ;)

Min underbara mamma!! Jag ska äntligen få träffa dig igen! SOM jag saknat dig!
Och få ha dig här för mig själv, i en heeeeel vecka!! <3
Du kunde inte kommit mer lägligt.... Men inget mer om det nu. HAPPY THOUGHTS!!

LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA
LYCKA LYCKA LYCKA LYCKALYCKA LYCKA LYCKA LYCKALYCKA LYCKA LYCKA!



Veckan har rullat på som vanligt och nu har en hel helg redan passerat igen.
Imorgon är det måndag igen.. Men ingen vanlig måndag. Utan den bästa måndagen jag någonsin kommer att uppleva i USA!! <3

Gerards first communion i lördags var fint! Det är steget barnen gör här innan dom konfimerar sig vid 14års åldern. Då dom tar sin första nattvard och får lära mycket om Gud och allt som har med honom att göra. Flickorna var klädda i vackra vita klänningar och såg ut som miniatyr "brides" (brudar lät så knasigt, så det fick bli på engelska).
Gerard hade en väldigt stilig kavaj på sig! Jätte stilig!
Sen efter kyrkan så var det firerier hemma hos oss där vi åt och fikade och åt och åt. Jätte mysigt!




Idag har jag haft en spännande dag i NYC, med min nya klass som startade idag.
Förberedelser med American History of the Niagara falls!
Dokumentär visning, disskutioner, plancsh skapande samt ett helt gäng sköna svenskar!
Usch så otrevlig man är mot andra som inte pratar svenska då man kör igång och pratar svenska. Fy skämms!
Men vi hade kul! Blev även en glass efteråt i Batterypark med utsikt över frihetsgudinnan!


Ingen störe entusiasm här nu känner jag, så jag avrundar här..

BAMSE kram från världens lyckligaste Hanna!!!! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha en underbar vecka <3

2010-05-03 @ 09:22:54
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0