Första Juni...

17 Maj - 13:00

....  ska man senast skicka in sina datum man kan tänka sig att åka hem på.
Det är mycket planerande så man inte velar till det med vilket datum man åker hem.
Hannah berättade att man fick välja mån-tors annars får man betala mellanskillnaden själv.
Så ja som sagt är det mycket att planera.
Har pratat med Diana så det är okej att jag lämnar familjen några dagar tidigare, den 27:e istället för den 30:onde.. Men nu funderade jag igen att det hade varit ännu bättre om jag redan kunnat lämna familjen den 20:onde, för ja... Allt blir lättare då. Till och med för familjen då dom ska förbereda sig inför den nya aupairen som kommer att komma den 4:e september.

Så jag ska prata med Diana ikväll när vi kommer att komma hem från våran semester ifrån Capecode, Massachussets och höra om det kunnat vara möjligt att jag lämnar tidigare.
Vilket betyder att jag kan ÅKA HEM tidigare!! =)
Till och med innan Syster, Rickard och kommande beeebis ska till fjällen en hel vecka! Då kan jag ju träffa dom innan och så får dom åka på sin tripp i lugn och ro :) *phu..* DET hade varit bra!!

Men men, mer om det när det är spikat och klart! Måste få tag på en viss person som bor i Los Angeles också och se om man kan stanna där över någon natt. Hade varit skönt att få en paus från all sightseeing och bara slappa på stranden!! :)

IDAG är det ett heeeeelt årsedan jag var på bal! Vilka minnen! :)
Jätte lyckad kväll verkligen. Och ujujuj vad nervös man var.
Inte varje dag man klär upp sig fint och får åka på sådana festligheter!
Men KUL KUL KUL hade vi, hade jag fått göra en favorit i repris så hade jag gjort det!! :)



Puss och kraaam <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

ETT år har gått sedan du så vackert klädd var. Tänk vad tiden går och nu har du ej heller lång tid i USA har.

Åka hem ett nytt FARVÄL från något som DU aldrig kommer att glömma Minnen som du kommer att ha livet ut. Och då om 75 år HUR kunde jag längta hem du då tänker MEN det är nog så det man har det har man just nu!!!!

Har nu köpt en riktig säng i lilla rummet och hur jag planerat så blev det fel fick skicka tillbaka överkastet jag trodde skulle passa.

Ja du själv jagar jag resa för 15 okt VART ska vi åka??? ja det är gåtan nu. Ha det gott och njut den tid du har kvar. Glöm allt annat bara du ej glömmer att komma tillbaka till Svedala.

2010-05-17 @ 19:36:12
Postat av: Sarah

Jasså kommer fröken hem några dagar tidigare :D Wiiiiiiiiiiiiiie ! :)

2010-05-17 @ 22:19:26
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0