30 grader PLUS!

26 Maj - 00:12
- Liten klump i magen att det snart redan är juni får jag allt.

Natteinlägg...
Trött men ändå inte, och måste gå och lägga mig men känner inte för det.

Idag har varit en slappedag, dödsvarmt har det varit ute med. *phu*
Man ska inte klaga, det är underbart. Bara man hadr haft någonstans att svalka av sig i som inte innebär att gå inomhus och svalka sig i AC:n..

Jag och Lizz lekte lite i hennes barnpool tidigare idag, innan lunch sådär.
Efter lunch fick jag inte pressa mer, då var det inomhus som gällde. Nåväl. Lite sol fick jag ju iaf.



Varför är det alla sommrar man minns bäst? Kan någon svara på det?
Ingen årstid har samma effekt på mina tankar och tillbaka blickar som sommaren har. KNAS!

Kort men gott.. Kände bara för att skriva lite! <3

Xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0