Vårkänsla och upp med tuppen.

7 Mars - 7:30

Godmorgon sverige, eller iaf godmiddag.
Det var ett tag sen jag satt uppe såhär tidigt, men nu ligger jag här i sängen bredvid Lizze.
Mor Diana har åkt och sitter nu på ett flyg till Porto Rico.
Blir en heldag med barnen idag, med massa aktiviteter. Gerard flänger runt hela dagen då han ska till kyrkan vid 9 och sen spela hockey klockan 12. Jag själv ska försöka ta med mig Elizabeth ut i solen. (Gerard blir upphämtad och körd av några vänner till han)
Vilken härlig känsla att få ta hand om barnen själv :)

Har även missat att berätta hur vackert väder vi haft i några dagar nu och uppåt 12 grader ute!
Det är vad bilen sagt då jag kan byta mellan farenheit och cellsius.
Himlen är blå och solen värmer!!  Jag luktar vår och känner att inom en månad kommer det att vara vår på riktigt!

Jag var med om det fräkaste på länge i fredags! Vi gick ut och åt, jag Emelie och några av grabbarna som dom har träffat. Vi gick till ett ställe som hette SOGO, ett japanskt ställe som hade allt möjligt.
Vi valde en av grejerna, som jag dock inte kommer ihåg namnet på där dom lagade maten på bordet. framför där du satt. Han gjorde massa fräcka trick med stekspaden och kniven han använde till maten och trixade med mat, eld och massvis med skoj. Vi fick fånga en stråle av SAKI och flygande squash med munnen. :)
Så hade han även en liten japansk filur med ned dragna byxor som kissade på mig :O hihi.
Plus att maten smakade riktigt bra, det var verkligen en toppen kväll!!
Tyvärr fick jag inte med mig kameran.. Men pratade om stället med Diana, så vi ska dit någon dag :)


Haha jag fick mig ett riktigt gott skratt när jag pratade med Peter häromdagen om mina humörsvängningar.
Ena dagen är allt underbart och jag njuter till 100% av livet i Amerika, andra dagen har jag hittat  något som inte alls får mig att må bra. "Kan du inte bara ha den perioden EN gång i månaden ?? Du är allt för lik din mor!!"
Ja du har så rätt så Peter, det går som en vild bergochdalbana!!
Jag ska försöka hålla humöret uppe, men ibland snubblar man..




Kramar Sverige, nu ska jag gosa med pluttan och sen blir det frukost! Yum Yum!


Hanna ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

=) Ler & skrattar!!! Jo du nog är det så som Peter säger... haha Älskar dig nu närmare det sig med storm steg!!! ps Kika in hos Vicky får du se på något skita göra kul! <3<3<3 Längat<3

2010-03-08 @ 11:58:46
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Sv: Det är ingen som kommer att få hälsa på inne på BB. Svininfluensen som härjar vettu! Dock vet vi inte om de hunnit ändra sig fram till Maj :P Dock inte så troligt.

2010-03-09 @ 11:15:21
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0