Time out, fungerar det?

4 februari - 22:52

Ska försöka att hålla mig ifrån negativiteten, men alla har sina dåliga dagar och det är då det som kommer postat på bloggen..
Nu har det gått över dock, men förut så HADE det kunnat ryka ilska om mig så det bara visslar om det.
Som rubriken säger så är mamma min och alla i hushållet glada att slippa. Dagar då det ryker om ilska av lilla Hanna vill ingen komma i närheten.
Jag vet inte vad som hände, men tålamodet för att vara snäll hela tiden bara brast.. Inte för att jag kunde göra något åt det, men irritationen vissade sig nog tyvärr ganska självmant. Om dom är bra på att läsa folk.
Idag har barnen varit lite trotsiga och jag orkade inte med det helt enkelt! bläh!

Under middagen fick jag 1,5h ledigt då Lizzie var på playdate. Så jag tog mig först ner i källaren för att springa lite på löpbandet, men ångrade mig efter 3minuters jogging och hämtade en tjocketröja och klev utanför dörren och sprang istället ! *yaay!*
Underbart var det att springa, men NÅGOT kallt om benen. Efter 2 dagar i 10 grader trodde jag att det var dags att springa i shorts. Men hade lyckats bli något kallare över natten.. Benen var RÖDA som små grisar!

Jag tog mig igenom dagen och gjorde så gott jag kunde. Efter så blev det Italienska kurs som gällde.
Och vem var det som ställde tusen frågor och inte fattade någonting? JAG!
Alla blir så irriterade bara när man ska fråga så mycket.. Men vadå? Vill jag veta, frågar jag!


I positivitetens tecken!!!
Hannah kommer hit med sin kompis och hälsar på mig och Anna nästa helg!! KUL KUL!
Sedan veckan därpå åker jag till SAN DIEGO! Åååh vad spännande!
Ska bli kul hur livet fungerar där och ska bli kul att få träffa Lara igen! :) Efter första gången jag träffade henne i Stockholm visste jag bara att jag skulle träffa henne igen! Och att träffas på hennes nuvarande hemmaplan sitter perfekt för en New Jersey bo som jag!
Får se vad för spännande saker vi hittar på!!

Sen är det nedräkning för att få träffa min älskade mor igen!
MAJ är inte långt borta! Kan nästan ta på maj där jag står nu i mars!
Tiden spriiiiing! :D♥
Familjen och framför allt Diana ser jätte jätte mycket fram emot att få träffa min lilla mor också!
Så det kommer bli mer än suveränt! Underbara sommar också så det blir toppen!

Nu ska jag blunda mig bort i drömmarnas land.. Sov sött! Eller vakna sött heter det väl;)


Underbara du♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå har du ingen bättre bild????? <3<3<3 Längtar med=)

2010-03-04 @ 09:40:49
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Maj! Då får vi besök av storken här i Nol :D

2010-03-04 @ 15:56:16
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0