Söka ny Aupair..

14 Mars - 13:48

Ett brev kom i posten från Cultural Care i veckan och Dinana kom hem igår kväll och upptäckte det idag.
Så satt vi nere i köket idag och pratade om lite allt möjligt. Och då kom ämnet upp.
"I know that you want to go home after this year, but I just want you to know that I would like you to stay. So if you wanna to stay for six months, or even a year I would be really happy to have you here"

Det var väldigt snällt av henne att fråga mig och la upp det väldigt fint.
Eftersom svaret redan var besvarat så blev det istället rådgivning om att jag skulle hjälpa henne hitta en bra aupair:)
Så vi ska hjälpas åt och hitta någon riktig bra aupair till familjen Neumann.
"She dont have to be as good as you, but I want someone nice"

Plus att hon berättade historier om att hon inte var säker på att skaffa en ny aupair eftersom dom tycker om mig så mycket och det kommer vara svårt att säga hejdå och ersätta mig med någon annan.

Så sött av henne, dom tycker verkligen om att ha mig här!! :)


Jag och mina Änglar. Kan man få packa med dom i resväskan ? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Känner både glädje och sorg när jag läser detta!! En sorg för att du kommer att lämna en ny familj som har kommit att älska min dotter! Och en glädje och stolthet att hon frågade dig om du skulle stanna... Det är värt allt i hela världen. Ett mycket gott betyg! Älskar dig! Snart snart snart kommer jag!!<3<3<3

2010-03-14 @ 20:55:20
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Snällt att du ska få hjälpa till och välja ut ny aupair :)

2010-03-14 @ 21:08:30
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0