Happy birthday dear Lea, Happy birthday to you!

29 Mars - 22:28

Idag har vi firat Leas födelsedag här borta i New Jersey.
Hon hade önskat sig en svensk tårta, efter som den var den bästa tårtan EVER! =)
Så igår tillbringade jag några timmar i köket och gjorde bottnar och smetade ihop grunden.
Idag blev det förberedelser med att vispa grädde och dekorera med jordgubbar!!



Vid 3-tiden kom födelsedagsbarnet hem från dagens skola och fick öppna sina presenter!
Keeeeeet!! :D

En cykel =)

Två tavlor att hänga upp i det nymålade rummet :)


Dans spel till Wii, sällskaps spel, film och en nålgrejs.

Utav mig fick hon en subscription av tidningen J-14. Den lääääs token!!
Hon önskade sig det, men såg inte allt för glad ut ;) Men det blev hon nog.


Sedan var det FIKA time, som vi så fint kallar det i Sverige :)
Tårta och vatten ;)



Efter fikat blev det till att leka med dom nya grejerna! Dans spelet var mycket kul!! =)
Roliga moves och svettiga tävlande :D
Lite chill sådär innan det blev dags för nästa äventyr på listan.... SESAME!
En Kina resturang som är deras favorit.
Där blev det dumplings och gooooood kycklig cashew för min del. Yuum!




Hoppas du haft en bra dag Lea!! :) Nästa firande dag kommer på torsdag, BIRTHDAY PARTY!! :)


En stilig bild på födelsedagsbarnet i hennes nya kappa. Owlaa laa! :)




Have a great day, detta var min Måndag! :)
Peace out, H!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hälsa grattis från mig med ;) Även om det nu är en dag försent ;) Puss puss!

2010-03-30 @ 19:23:03
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Maria

puss från mamma <3<3<3

2010-03-31 @ 14:00:57
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0