Ett slut på en bra dag.

12 Mars - 00:43

Borde egentligen sova, men här ligger jag i sängen och klurar ut ett bra inlägg medans teven spelar "My life in ruins". Dock kommer det inte att vara allt för mycket konsentration på den.. :P
Dagen har varit väldigt bra, började med Lizzies simklass och fortsatte sedan på mcdonalds och "in the playhouse" lekandes efter det. Till min lycka fick jag börja min ledighet tidigare och jag hämtade upp Anna för lite grosery shopping. Hemgjord pizza och pizzasallad blev på menyn! :)
En massa besök av trevliga girls gjorde kvällen till en succé. Och vi han med en ... (filmen var bra iaf och jag tappar bort mig, borde stänga av den men tror att jag pausar^^)  ... vi hann med en överraskning också!
Nina, en av tjejerna här fyllde år igår, och när vi såg att hon var ensam hemma en kväll som denna bjöd vi över henne till mitt hus och åkte snabbt iväg för att köpa en tårta. Bra gjort giiirls!





Fick också ett samtal från San Diego idag! Glaaad blev jag då!
Kul att få prata med Lara lite, snart åker jag, SPÄNNANDE SPÄNNANDE!
Träffades sist i juli i Stockholm och kände att vi kommer att fungera riktigt bra ihop! Hoppas på bra väder i San diego frammåt nästa helg! Håller tummarna!!


Malin och Lara i stockholm, 17 juni! See you guys in a week!! :)
Finns ett träningspass för mig klockan 9 imorgon bitti... Fåår se hur det slutar^^
Särskillt hur det ser ut nu, klockan är redan mycket och en film som verkar riktigt bra är pausad och väntar på att bli tittad på .. :P
Imorgon är en lång härlig dag att se fram emot, bjuda tysken Hannah och Holländaren Tanja på Svenska pannkakor, baka massa roligt och taco-night med massa girls!  Wihu!

Ha en toppen bra Lördag!!!




Kraaamar Hanna ♣


Kommentarer
Postat av: Eveliina

weei. gumman så kul att läsa din blogg, blogga oftare, jätte kul att se vad du gör om dagarna och aa oavsätt om det är ointressanta saker eller inte.. och dina åsikter om vad som helst. jätte fascinerande gumman !! lycka till med allt :D

2010-03-15 @ 00:05:30
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0