7 Månader...

30 September - 00:03   

Jadu, mycket har man lärt sig på sju månader.
Mycket kämpar man med fortfarande.
Jag sitter just nu här och är glad över att jag klarat såhär långt!
Och jag VET att vad som än händer kommer jag att klara det här.! Jag måste!
Hade det varit enkelt hade jag tagit första möjliga plan hem imorgon. Men livet är inte alltid lätt.
Man gör sina val och tar tag i det som måste tas tag i!
Jag ska vara stark och visa mig själv (först och främst) att jag minnsann klarar det här!

Man har sätt att allt inte alltid är som man tror och tror sig veta.
Jag sitter här nu 7 månader senare med kunskap av det jag inte visste det minsta om.
Att läsa och höra om aupairer till att faktiskt vara en själv.
Det är inte lätt alla gånger och man tycker inte att folk i ett annat land agerar och tänker som vi i Sverige självklart hade agerat.

Vad jag har som lärdom att lära innan jag kommer hem, som ska vara inpräntat i hjärnan är att man ska acceptera folk för hur dom är, och hur dom tänker.!
Alla är vi olika, hur hade världen annars sett ut?

Jag vet att från och med nu måste jag börja ta vara på mitt liv här istället för att drömma hur det kommer bli att komma hem. Det kommer när det komma skall!!







Love Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Klok du är min underbara dotter, snart mycket snart får du en exakt tid... puhh pirrigt, men glädjefullt och kärleksfullt återseende, längtar sååååååååååååååååååååå.. <3 Älskar dig saknar dig<3

2010-03-31 @ 13:58:13
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

<3

2010-03-31 @ 21:28:57
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0