Vilken härlig daag!!

12 Juni - 23:16

Vilken lyckad dag (med undantag...)!
Idag vaknade jag upp spänd på dagens kommande roligheter.
Fixade iordning mig och tog en cykeltur till våran lilla centrum i montclair där det var en "festival" som jag på svenska istället hade valt att kalla det en liten liten marknad. Men gulligt var det.
Vi fick kika på lite på tae-kwando också vilket var roligt, och så lite jazz musik på det :)
Gick även till Montclair library och fick lånat en bok till min kära vän Paola!

Sen bar det av hemmåt där jag snabbt städade undan i rummet för jag skulle få besök 20 minuter senare. Min marknad kompis skulle komma på besök och se färdigt "its complicated" som vi aldrig hann med igår kväll.
Väl här ändrades planerna och vi gick till Ashleys place för att titta på dom sista 15 minuterna. Får bara ha en gäst hemma hos mig, så vi förflyttade oss dit istället.

Sen bar det av på äventyr och vidare, som den lilla taxi chaffis jag fick vara idag plockade jag upp alla innan jag gav oss iväg till horseback ridningen :)
DOCK var vägen dit inte smärtfri... Aj aj aj. Körde fel hela tiden samt kom ut på en väg som var smockad med bilar.. Då man såg blåljus en bit iväg förstod man att det var en olycka längre fram.
Därimellan och att komma till Echolake blev vi också stoppade av polisen. . . Vilket jag mår jätte dåligt av..
Ingenting allvarligt som tur är och vi blev släppta utan några tickets.... Tack!
.... vill helst inte ta vad som hände här, ingen blev skadad. Alla är okej ....

Väl framme gick jag och kramade om dom söta djuren för jag behövde få tillbaka lugnet i kroppen. Och det hjälpte verkligen. Djur är för fantastiska!
Vi fick varsin häst och turen började. Vi skrittade bara... Vääääldigt långsamt!
Men jag njöt till fulla drag av naturen, vattendragen och stillheten! UNDERBART!
Klättringen med hästarna var det bästa. Och efter en timmas ridning kom vi tillbaka till gården där vi skulle ta en hay-ride ut i skogen igen till grillplatsen. Där bjöds det på hotdog, hamburger, snacks, marsmallows, dans och cowboy musik!! :)
Vi hade riktigt kul, och dansen var höjdpunkten!! Gemensam dans till cowboy musik med samma rörelser. KULIGT!

Hemfärden var minst sagt mycket mycket lugnare än ditfärden. Tack och lov!
Skrattattacker gjorde den väldigt rolig! English can be tricky sometimes! :)

Och nu sitter jag här, helt utmattad över dagens alla händelser och ska snart snart sussa kudden!
Imorgon väntar ännu några äventyr då jag och Paola ska börja dagen i parken med att träna, efter det blir det tripp in till NYC och sätta sig på en Australiens pub och titta på fotbollsmatchen imellan Australia-Germany!! :)
HEJJA DEN SOM VINNER! :)

Bilder idag togs av alla andra förutom jag. Vad bekväm man blir när andra snäpper kort hela tiden. "I can just get your pictures later then;)"

Puss och kram på er alla. Hoppas eran helg började bra och avslutas bra imorgon!!! <3



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hanna din buse!

2010-06-13 @ 10:41:33
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad har du nu hittat på???? Du kan ju inte skriva så, mamma blir ju orolig... Love hoppas vi hörs enare!!!<3

2010-06-13 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0