Sol, slapperier och shopping.

29 Juni - 18:31

Vilka underbara dagar!
Så skönt att bara göra ingenting!!
Dock är det roligare med lite sällskap och det är det jag haft idag.

Anna ringde och väckte mig vid 10-tiden och frågade vad som stog på schemat för några timmar framöver.
Skulle egentligen gått på en promenad, men eftersom Anna redan varit ute och sprungit så var det ingenting hon kände för. Så istället bestämde vi oss för att jobba på brännan :)
Så hon kom hit en halvtimme senare och vi hade en trevlig stund ute i solen, men lite avkylnings hjälp från Elmo-vattenspridaren som familjen har här hemma :)

När hon lämnat mig själv igen hade även solen gått i moln, men jag skulle minsann försöka att få lite färg trots allt!
Så där ute med liiiiite sol med jämna mellanrum låg jag och läste min bra-iga bok :) 
.. Vilket inte varade precis länge, för ögonen gick i kors och sen blev det alldeles för mycket moln...

Det blev då istället lite uppdrag att göra. Som att kolla igenom flickornas garderober efter små kläder och plocka upp lite på rummen. Eftersom jag nyligen kollat igenom kläderna fanns det inte mycket att rensa ut och rummet var så gott som städade så det var över fort.

Satt inne och latade mig vid datorn och väntade in solen som aldrig kom.. * buhu*
Så bestämde jag mig för att ta mig ut på en powerwalk, men precis påväg ut ringer Eric och frågar om jag vill med till mallet för att shoppa badshorts till han. Visst visst sa jag och åkte dit en sväng istället :)

Nu sitter jag här och funderar på vad för planer jag har här näst! Mätt i magen efter dagen myttigheter är jag också. Har nämnligen försökt att följa kosten "LCHF" denna vecka. Började i söndags och än så länge har det gått riktigt bra :)     

Nu kom jag på vad jag ska göra :) Ska ta med mig min systemkamera som jag fick av Diana för ett tag sen och gå till parken och fota lite! Jippie!


xo xo Hanna

Del nr 2 at 22:57

Ville bara uppdatera med lite pics som jag lyckades fota.
Var riktigt mysigt att strosa runt där i parken för mig själv och fundera på vad jag skulle fota här näst:)
BLev lite rosor, gångstigar och så hade jag en fight med alla dessa fjärliar i parken.
Hittade ett ställe där jag märkte att en hel drös med fjärliar lekte jage och flög efter varandra hej vilt, tydligen tyckte dom inte om att jag tog kort på dom då dom attackerade mig och mitt hår ^^

















Hade jätte kul med min gamlis till system kamera! Vad glad jag är som har en sån generös värdmamma som GAV den till mig!!! :)

Lägger upp bilderna på facebook med.

Haaaaa re! <3



Kommentarer
Postat av: Sarah

hihi akta dig för fjärilarna :P

2010-06-30 @ 17:49:21
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0