Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika!

27 Juni - 23:33

Hej hopp!
Idag har varit en myckte mycket rolig dag!!
Med lite beslutsångest över vad söndagen skulle bjuda på vaknade man upp riktigt tidigt idag för att kanske hinna till stranden innan köerna blev packade! 
Dock vaknade jag till en väldigt molnig himmel och tyckte då att det hade varit perfa för en dag in the amusementpark :D   Så efter lite vel hit och dit med att vi var för lite folk så bestämde jag och Paola oss för att dra dit iaf!    Man lever bara en gång och detta var en kanon dag för ett park besök!

Några timmar efter, parkerade vi bilen och gick spänt till parkens entré!!
WOW säger jag bara. Det var inte EN läskig STOR rollercoaster det var ÅTTA!!!
Det var verkligen fräckt och hela dagen gick vi och fruktade den värsta av dom alla!...
En vagn som sköts upp sjuuuuukt högt upp i luften i 128 Miles/h (typ det dubbla i Km/h) :O

Man sprang in i dom där vagnarna utan att riktigt veta vad man gav sig in på! Men kul var det! :D
Och vi hann med att göra alla! Och överlevde dessutom! Yaay!

Hade en riktigt rolig dag på Six flags i vilket fall som helst. Nu börjar jag bli pömsen så ska nana gott och vakna seeeeent imorgon och göra lite allt möjligt som ska fixas med denna lediga vecka :)

Mer om det imorgon. *snark*

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0