Så var det inskickat!

1 Juni - 22:16

Japp, som överskriften lider har jag 3 datum som jag kommer kunna komma hem på!
Antingen den 3:e, den 4:e eller den 5:e!!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS på att jag ska få mitt första handsval och få lämna Amerikat den 2:e September!!

Det är alltså nästan exakt 3 månader kvar till jag är påväg hemåt!

Men just nu, har jag fått en härlig kick på den här sommarvärmen i Jersey så jag är jätte glad och lycklig och har inte tid att längta hem. KAN ha att göra med att min Pälsk är här också!! ;)
Jätte kul att få ha henne hos mig, och imorgon blir det dags för Broadway show nr.2 (första var med Sarah i Februari, the lion king) och nu imorgon blir det MAMMA MIA!




Jag njuter av all tid i världen och tar och skapar minnen av allt som bara går!
Man får ta vara på tiden, den kommer aldrig igen!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att det skulle komma på slutet... Jag skulle nog kommit lite tidigare... Jaja allt har en mening eller hur!! Ha den bästa tid du kan JUST NU!!! Love you!

2010-06-02 @ 13:34:57
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0