Ledighet och färdigbokad resa!

29 Juni - 22:25

Äntligen är den BOKAD, resan, trippen och hela faderuttanlej!! Jag och Hannah åker till Kalifornia på en tripp den 23:e augusti!!!! Awsome!

Kolla in länken på vad det är vi kommer att göra. Kommer bli SO MUCH FUN!

http://www.gotobus.com/us/losangelesca/tours/losangeles_lasvegasandsanfrancisco9_daytour_873-356.html

Dock just nu i värmeböljan hade jag hellre åkt på en paradis semester med blåa hav och mjuka stränder, men på annat sätt så är det SÅ MYCKET att se så man vill inte missa det heller :D



Jag vet att vi två kommer att ha en kanon tid tillsammans!! :) Ett bra avslut på ett bra år!!


Min dag har varit den mest lata i hela mitt liv ^^ Vaknade sent, segade mig med frukosten och bytte in om från min pyamas förrän efter 4 ;) SKÖNT!
Saknar att springa runt hur än jag vill och det är exakt det jag gjort idag! FRIHET :D

Dock känner man sig så fruktansvärt dum som slösat bort dagen på ingenting. Men det gav ju mig tiden att tjöta lite med folket där hemma med och det är det ju värt!

Tog mig ur huset för en liten stund runt halv 7 för att åka till "banken" och för att hyra några filmer :)
Sen kom Emelie på filmbesök runt 8!! Det gillar vi!
Dock blev det inte mycket focus på filmen för min del då jag samtidigt skulle boka min och Hannahs flyg till Kalifornien som inte gick helt problem fritt. Men efter regn kommer solsken och  där hade vi emailet som sa att våran resa var BOKAD. FINALLY!

Efter filmen åkte Emelie hem och jag blev ensam kvar i huset...
Så stolt över mig själv att jag faktiskt klarar av att vara helt själv i detta mega huset!
Vuxen poäng till mig!

Jag är ledsen på brist på fotografier... Min kamera har inga batterier just nu. Ska fixas snart dock!

Hur har ni det där hemma? Är det någon värme?
Snart kommer jag hem och lyser upp vardagen för er lite. Men sålänge ska jag ta tillvara på tiden som är kvar här. Ouch vad fort det kommer att gå. Om några dagar drar jag iväg till Pennsylvania och när jag kommer tillbaka igen kommer det var mindre än en månad kvar. Scaary.
Ingen mer vardags rutin här inte.. Full rulle på allt!

Sen måste man lägga tankarna på att packa och alla grejjer som jag ska få ordning på innan jag lyfter hem till hemmaplan!
Ingen tid att längta hem längre, för det finns det inte tid med!! Knasigt!
Självklart så saknar jag folket, men behöver inte vara ledsen och oroa mig längre då det kommer att komma fortare än vad jag anar...

Hihi dock då jag ringde mamma härromdagen så kom det några tårar när jag lagt på! DAGS ATT KOMMA HEM NU TYCKER JAG!! <3




Bästa tiden är ju oftast på sommrarna, så jag ska se till att ha en hejdundrande sommar och komma hem med mycket i bagageluckan!! =) <3

Vilket ÅR man haft!! :)
Stolt att jag klarat såhär länge dock all hemlängtan.. Jag gör det, jag gjorde det!!!


Pusssss.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Duktiga dig ! :)

2010-06-29 @ 10:27:03
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0