10-06-06 Välkommen till Världen Thea!

6 Juni - 23:12


Beskedet kom när jag satt på bussen. För en gång skull hade jag lyckats få tankar på annat och var inte alls beredd på att det skulle stå något på min mobil då jag bara skulle kika efter vad klockan var.
Men där stog det i två sms att jag hade blivit moster!!! <3

Med ett STORT glädjetjut pep jag till att jag har blivit moster och sen blev det gråtattack.
Jag är jätte lycklig för deras skull verkligen, även fast det är svårt att vara här.
Men jag har äntligen börjar uppskatta Amerika mer än någonsin så jag försöker tänka positivt på det hela.
Jag får se bilder, jag får höra historier och kommer på något sätt att vara delaktig i lillans värld iaf!
Sen kommer jag alltid att finnas där för henne, no matter what!  <3

12 veckor hinner hon bara bli innan jag kan hålla om henne. Det får vara okej! <3<3:)

Massa kärlek och lycko-önskingar till Syster och Rickard. Detta klarar ni galant!!
Im proud of you guys! <3

Helgen har varit riktigt rolig får jag lova. Med en blandad kompott på aktiviteter :)
Mycket bussåkande, mycket upptäckande, lite chill och mycket dans!
Väldigt kul, och det var fräckt att se Niagara fallen med egna ögon. Trots att man trott att det skulle varit lite större. Men MAFFIGT var det iaf! :)
Jag och tjejerna ska byta bilder på tisdag så då kommer lite roligt !! Det blir inte att man tar så mycket kort själv när man har en kamera att skicka runt.

Sålänge slänger jag in någon bild så ni får något smakprov!




Tröttis. Sovis. Segis.

Godnatt Amerika! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mera bilder!<3<3<3<3 Härlig attityd Me like<3

2010-06-07 @ 07:42:49
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

VI ÄLSKAR DIG <3

2010-06-08 @ 19:30:18
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis Moster, underbart söt flicka din syster fått =)

2010-06-08 @ 20:48:58
URL: http://miafiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0