Home Sweet Home....

Nästan iaf..... 18 juli - 23:23

Ni är jag hemma i Jersey igen. Jipp Jipp!
Kom hem vid 3-tiden och vid 5 så tog jag och åkte iväg en sväng. Nu är det slut på laterierna!! ^^
Tog mig en tripp till KOHLS för att kika på vad priserna ligger på en resväska där. FÖR DYRT.
Får bli min fula resväska från Target som jag spanat in ett tag... Dock var den slut på lagret idag.. *buhu*

På KOHLS kom jag istället i kontkakt med klänningjakten och hittade mycket fint! Hem kom jag på 2 klänningar!
Dock avslöjas dom inte här, utan ni ska få se dom i Action på några bilder som förmodligen kommer att tas när jag använder dom. Första används på FREDAG!! :)
Andra vet jag inte om jag ska spara till Theas dop eller inte, är en passande klänning för detta. Dock kanske lite för somrig.. ? Får se!!   :)

Efter att ha virrat runt lite så kom jag hem, slängde i mig något snabbt och självklart prövade en av klänningarna med ett par passande skor. Exelent!!  ...  Och sen bar det av igen för att se på BIO. Eclips blev det!! Med rara Claudia. :)
Dock blir jag liks kärleks sjuk varje gång jag går på bio, vill med kunna åka dit med en söt pojk och hålla handen och mysa! men men, det kommer väl det med ska vi alla se... ;)

Nu ska jag ÄNTLIGEN få sova i min underbart stora säng! Som jag saknat den!!


BIG LOVE!!! :) Dock står den snurrad åt andra hållet nu... ^^


Xo xo ...

Ps. Hade varit trevligt med någon kommentar! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur ska det gå när du kommer hem hit... Så stor är inte din säng här hemma....<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0