Back to work. But at a great place!

2 juli, july, luglio.    22:05

Och så händer det igen att man bloggar och kommer åt någon knapp så att texten försvinner.
Som tur är hade jag inte hunnit skriva så mycket denna gången :)

Tidig eftermiddag var det äntligen dags att brumma iväg med bilarna!
Jag och Diana åkte varsinn bil för att det ska bli lättare att förflytta sig här i Pennsylvania under veckorna vi ska vara här..
Under bilresan som tog oss ungefär 2 timmar åkte vi förbi något så otroligt vackert att man bara ville slita upp kameran och fota fota fota. Dock var det ju inte möjligt när man körde bil....
Det var iaf två höga berg på varsinn sida av vägen med grönt täcke på sig av all dessa växter. JÄTTE FINT!
Och leéndet blev inte mindre ju längre bort från Jersey ni kom! Skog, natur, skog, träd natur! Wonderful!

Alltid vetat att jag är en skogsmulle. Men att man kan sakna en miljö så.... Ofattbart!

Så ja, ni hör ju. Jag trivs som fisken i vattnet. Huset är ett gammaldags hus med en ganska stor tomt.
Närmsta huset är sådär en 50 meter bort men det ser man inte då alla träd döljer det.  :) Det gillar vi!

Skogsmullen är tillbaka till sitt hem ;) :)

Efter att ha packat upp, ätit lite middag och diskat undan så bar det av på en cykeltur med Lea.
Hon visade mig runt och vi hade en jätte trevlig stund runt om i området. Fick se deras "camp house", poolen, tennisbanorna, golfbanan och även åka och hälsa på farföräldrarnas hus och kusinernas hus :)

Jag stormtrivs redan! Och timmarna under dagen spenderar man i SOLEN då vi ska gå till poolen varenda dag! Yippie!! :)

Längtar tills på söndag då vi ska fira 4th of july :) :) :) Ska bli riktigt kul!
Imorgon firas Gerards 8års dag för fullt här i Buckhill!

Kort och så kommer, ska ut och fota ngn dag! Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt!!



Hanna, lärde jag inte dig sist att trycker du på Ctrl + Z så ångrar du det du senast gjorde, då kommer texten tillbaka ;)

2010-07-03 @ 09:03:44
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Underbart att läsa Njut av varje sekund med barnen!<3

2010-07-03 @ 22:37:17
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0