Vinterdagar i Glen Ridge.

3 Februari - 23:07

Nu har vi " äntligen " fått lite snö på backen som lyckades ligga kvar för dagen!!
Så när jag  började jobba runt 11 idag så var det att kasta sig ut i snön och hinna göra årets första snowman!!
En överlycklig Lizzie slängde sig i snön för att göra snö-änglar medans Hanna satt på trappen och åt upp det sista på sin macka.



Sen blev det till hårt arbete och fixa ihop en snögubbs!!



Ow, puddingar! ;)

Sedan blev det självklart lite sledding också! Åka i lille backen! :D



En mysig dag med min mysiga tösabit!


Italienska klassen idag gick riktigt riktigt bra!! =)
Satt och väntade 40 minuter på att läraren skulle dyka upp och sen gick vi.. Bläh!
Men det var bra, hade inte klarat av hennes energier idag i vilket fall som helst.
Så då blev det mys på Panera Bread istället med Anna, Anya och Johanna.



Lille Diana börjar bli orolig för hur jag kommer känna när min syster åker hem igen, och är rädd för att jag ska åka hem tidigare. Men jag lovade henne att jag ska vara stark och stanna här året ut!
Så nu är det så! Åka hem tidigare finns inte på schemat. Bara att kämpa på!!

Nu ska jag nana, upp imorgon och träna! Wuuuhu!
Beach 2010! Lets dooo this!


v v v Pusselipuss!   v  v  v


Kommentarer
Postat av: Anna

yeah, lets do it!! We just need a fresh start ;)

2010-02-04 @ 06:08:25
URL: http://americananna.blogg.se/
Postat av: älsko

Söt du är på bilderna:) du ser så vuxen ut:O;)

2010-02-04 @ 11:48:54
Postat av: Sarah

Ingen i din värdfamilj som är glad att jag åker över :o Alla är så rädd att jag ska ta med dig hem :O Fyyy! Jag som är så snäll!

2010-02-04 @ 12:33:49
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0