Så var man tillbaka till ruta ett.

12 Februari - 1:46

Det är sent och jag borde sova, men måste ge med mig lite kärlek här på bloggen.
Eftersom det var en heeeel vecka sen jag skrev sist (lite lyckligare än just nu) så tänkte jag att jag skulle få fart på fingrarna och skriva lite igen.

Att säga hejdå på flygplatsen gick FORT och tårfritt. Kämpade dock emot känslorna hela vägen hem, under måltiden på "Pizza hut" och hem därifrån igen.
När jag kommer upp i mitt badrum ser jag att det står "Jag älskar dig ♥" på badrums spegeln och får bita ihop riktigt hårt för att inte bryta ihop.
Känner dock bara för att lägga mig ner på sängen och brista ihop, men det fanns andra saker att hinna med innan det.
Jag kämpar emot lite till och när jag tillsist sätter mig vid datorn och ska skriva ett inlägg på loggen att jag bara känner för att släppa lös hästarna så släpps dom loss.
Det är ledsamt att säga hejdå igen men jag förstod det inte riktigt förrän jag landade här hemma, efter ett bio-besök, hur tomt det egentligen känns att inte ha sin syster bredvid sig längre...

Man har sina syskonkärleks-studer, och jag är ledsen över att det till och med lyckades hitta fram några denna ynka vecka. Men det är så det är..
Att få känna sig som den där Hanna jag var innan jag begav mig hit, utan några krav och spänningar på hur man beter sig var U N D E R B A R T! En familj älskar en för den man är, även om man är förjävlig ibland ;)
Det känns bara så skönt, dom känner oss men älskar oss ändå!!

Vill ni veta vad vi hittat på också? näääh, det är väl onödigt? ^^
Så tråkigt att återberätta i bloggen, roligare när man kan få berätta precis det man känner just precis när man känner det..




Jag älskar dig med, gölle ♥



Chubby, vilket blev mitt nya smeknamn, ska äta mindre och träna mer från och med NU!
Come on, you can do it!


Count downen börjar redan nu.. Om två veckor har jag varit här halva min tid!
Det börjar ljusna emot det jag så dett fram emot! Hemfärd ;)
Medans jag lämnar längtanen angående det till sidan så ska jag uppleva mitt mest lärorika år eveer!

I want to be proud of my self after this year. Nothing else then proud!








Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar dig <3 Kul att du inte hade sett texten i badrummet innan jag hade åkt ;) Lite mer roligt på det viset! :) Tack för en underbar vecka! Puss

2010-02-14 @ 17:00:03
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0