Och Hanna Karlsson is back.

14 Februari - Valentines day - 20:10

Efter en vecka med syster fick mig att inse lite saker..
Att livet inte alltid är så bra som man tror ( Det är alltid ljusare på andra sidan )
Att få lite vardags-vett i huvudet fick mig att inse att jag verkligen har det bra här och verkligen borde ta vara på min tid här i Amerika. Jag har trots allt snart varit här halv-tid, och det är den sista halvan som går fortast!
Jag insåg också att jag på riktigt har blivit lite chubby och att jag äter som en HÄST ^^
Så från och med imorgon blir det ännu en gång satsning på träning plus kämpa emot godis-suget och ätandet av allt "gottigt".
Denna vecka har inte varit den lättaste dock. Först kommer syster med lösgodis som jag vräker i mig, sen lyxar vi till det hela veckan! (Man har ju bara semester någon gång ibland)
Sen nu så har vi firat Lizzie 2 dagar i rad med snacks och tårta och gottigt, imorgon blir det en dag till men då kommer jag dock avstå. *phu*
Det roliga är att jag inte äter och mölar i mig för att jag tycker att det är gott, det är bara för den goda saken skull.
(iaf ibland, och oftast)

HAHA, skämms fortfarande lite syster, för att jag mölade i mig hela din risen påse ^^ fyyy mig!
*fnissar ett skamset skratt*

Så bara för att ni ska få se hur min träningsvecka ser ut ska jag skriva upp här:

Måndag:  Pilates pass plus 30 min joggning på maskin.
Tisdag: Jobb heldag, no time.
Onsdag: Bootcamp eller simning!
Torsdag: Step/sculpt
Fredag: Walk?
Lördag&Söndag: Dont know yet ^^

Wich me good luck!



Redan måndag imorgon? Vart tog tiden ivägen??

Bara för att vara extra jobbig så ska jag förklara dagen i detalj ;) Iaf delar av den ^^

Idag, på alla hjärtansdag så vaknade jag upp lite sent, fixade iordning mig och knalade ner och fixade barnens sängar. När jag stog där och fixade Leas säng så viskas det utanför dörren och in kommer tre små söta barn och min lilla värmamma.
I händerna bär dom en presentpåse och ett hjärtformat paket.
nej usch, jag orkar inte skriva i detalj.
I vilket fall som helst så fick jag en liten valentines gift, och det var en choklad-ask och en söööööt "Lejonkungen, Simba gosedjur"  en? ett? ^^
Dagen rullar på och förberedelser för kommande kalas pågår i fulla muggar!
Efter några timmars slit så kommer besöket och kalaset går igång.
Inte så mycket att säga om kalaset, vanligt kalas med massor av gottigheter, mat, lek, bus och paketöppning. Då får man heller inte  glömma illamåendet av alla dessa gosaker ;)

Alla hjärtans dag här har varit det gulligaste på LÄNGE!
Inte för att jag kommer ihåg att jag haft någon massa speciell alla hjärtans dag förut, men ändå.!
Hjärtan överallt och allting ska vara så stort, hjärtan flaggor på tomterna och massa alla hjärtans dag pynt i resturanger och affärer.
Klädsel röd och rosa och gåvor till alla möjliga=)
Borde bli större i Sverige med!! En "tacksam att du finns dag" :)♥


Imorgon fyller mitt hjärta 4♥
Hipp hipp, hurray!









Hanna MM Karlsson ♥

Happy Valentines day ♥



Kommentarer
Postat av: älsko

glad alla hjärtans dag till dig mitt hjärta<3

2010-02-15 @ 19:10:12
Postat av: Maria

<3 Älskar dig gumman <3

2010-02-15 @ 20:10:11
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

sötnos där ^^ men du måste faktiskt hålla med om att den STORA Riesen påsen bara poff försvann ;) :o Hanna dåååå ;)



Love you <3

2010-02-16 @ 12:04:16
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Faster Helene

Hallå vännen.

Har hittat in och börjat läsa din blogg igen.... fick lite tid över i snöandet. Har gått en lång promenad med Cashew ner till Apelviken nu på fm. Vi var rätt så ensamma på starnden och havet var grått. Ska nu göra mig iordning för ny arbetsdag.

Sköt om dig och ha det så bra.

Många kramar från oss alla i Varberg.

2010-02-16 @ 12:06:49
Postat av: Tomas

Den kakan såg riktigt mumsig ut ;D Hoppas du hade de trevligt med systern din :)

2010-02-18 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0