Onsdag.

18 Agusti - 22:49

Tiden går långsamt fort!
Jag går och längtar det gör jag, även fast jag vet att det kommer göra ont ont ont fredag kväll/lördag morgon.
Men jag är helt klart klar med att vara en au pair just nu känner jag..
Jag älskar dom små krypen, det gör jag verkligen. Men orkar inte vara lektant Hanna längre, passa upp till alla och ge alla vad DOM hela tiden behöver.
Jag vill kunna ÅKA iväg till jobbet, och sen komma hem och glömma det helt.
Ska bli skönt att få vara klar med det här.

Nu har jag bara 2 dagar kvar, vilket känns läskigt också såklart.
2 dagar av 364 kvar som Au Pair. Oj oj oj. Mål linjen är äckligt nära nu ;)
Två till dagar att bädda sängar, en dag till att tvätta, två dagar till att vara betjänt och ge ungarna vad dom frågar efter ;)    Två dagar till att leka mammapappabarn . . .

Jag har nog inte förstått det själv. Kan inte ens se fram emot att åka till Kalifornia på Måndag för det är så mycket i huvudet just nu. gaah!
Men det kommer att gå bra (: Jag och Hannah kommer att ha superkul tillsammans!!!


Förstår ni där hemma att jag är hemma snart???? För det gör inte jag!



xo xo   <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det gör vi!!! Räknar dagarna ! :)

15 dagar kvar!

2010-08-19 @ 10:55:42
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

<3 Längtar!

2010-08-19 @ 16:41:46
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: gubben

vi väntar som vi har gjort hela tiden

2010-08-19 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0